"גם אני רוצה לערוך שולחן חג אמיתי כמו בכל בית ישראל"



מי שמעוניין לתרום יכול ליצור קשר עם העמותה ולסייע לעוד משפחה נזקקת להעביר את החג בכבוד. את סיפורה של תושבת אשקלון, מביא הבוקר העיתון "ישראל היום"

 לפני כשש שנים התאלמנה שרה (שם בדוי) מאשקלון ומאז היא מגדלת לבדה את ארבעת ילדיה. "אנחנו מתקיימים מקצבת שארית של 3,000 ש' מביטוח לאומי ואחרי שאני משלמת שכירות, לא נשאר לי כמעט שום דבר לאוכל או לדברים לילדים שלי. אחרי המלחמה האחרונה גם אני וגם ילדיי סובלים מחרדות אבל אין באפשרותי לממן טיפול ראוי, ולכן הם עדיין סובלים מכל הסימפטומים של פוסט טראומה. גם בחג הזה אני לא יכולה לשמח אותם", היא אומרת.

את החג הראשון חגגה שרה עם ילדיה סביב שולחן צנוע עם מצרכים שהצליחה לקבל מעמותות המחלקות מזון לנזקקים. "אני מחכה עכשיו בחרדה לחג השני ואני פשוט משתדלת לא לחשוב על זה, כי אני לא רואה פתרון באופק", סיפרה.
"הכי הייתי רוצה שתהיה לי את האפשרות לשמח את הילדים שלי. גם ככה הם גדלים בלי אבא ובמצב ביטחוני לא פשוט. הייתי רוצה לארגן להם בילוי, לקנות דברים חדשים ולהיות מסוגלת לערוך שולחן חג אמיתי כמו בכל בית ישראל".  
כמו בכל חג, מתגייס העיתון "ישראל היום" עם עמותת תכלית בניסיון לסייע לכמה שיותר נזקקים שפונים לעמותה בבקשה לקבלת סלי המזון. מי שמעוניין לתרום יכול ליצור קשר עם העמותה ולסייע לעוד משפחה נזקקת להעביר את החג בכבוד. 
מספר הטלפון לתרומות:  1800-200-606. 


 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה