ריקי שי נגד חיים סופר, שלב המשטרה



"העירייה מימשה את איומיה הברבריים לנשל אותי מהחדר שהוקצה לי בעיריית אשקלון תוך מישוש בכל חפציי האישיים" כך אומרת חברת המועצה שפרשה לאופוזיציה. העירייה עדיין לא הגיבה

זה נוסח המכתב שהעבירה לפני שעה קלה חברת המועצה, ריקי שי לתקשורת ובו הידיעה על הגשת התלונה למשטרת אשקלון.

"היום 12 באפריל 2015, בעיצומו של יום המימונה ובסיומו של חג המסמל יותר מכל את אחדות ישראל ואהבת ישראל, הסתבר לי לתדהמתי כי הנהלת העירייה מימשה את איומיה הברבריים  לנשל אותי מהחדר שהוקצה לי בעיריית אשקלון תוך מישוש בכל חפציי האישיים וטלטולם בהיעדרי לחדר אחר.

 המשרד שנפרץ לטענת שי

לצערי, לא ניתן להגיד שמדובר במעשה חסר תקדים שנעשה על ידי הנהלת עיריית אשקלון משום שמעשה דומה נעשה בעבר גם לחבר המועצה משה אטיאס על שהרהיב עוז בנפשו לסטות מהתלם ולמתוח ביקורת כלשהי על מעשיו של ראש העיר. נראה כי מעודדים מחוסר התגובה בעקבות המעשה הנפשע הנ"ל, הפכה הנהלת העירייה את המעשים האלה לנורמה ביחסה לחברי המועצה שאינם נעמדים דום למוצא פיו של ראש העיר  אשר רוממות השקיפות בגרונו וחרב פיפיות בידו.

חיים סופר

ואמנם, חרב הפיפיות הזו שנושאה הוא מר חיים סופר, מנכ"ל עיריית אשקלון, מתווספת לנורמות התנהגות שמקומם לא יכירם בשום מערכת פוליטית-דמוקרטית ראויה. שהרי, כזכור, חיים סופר לא בחל במעשה נואל של  הקלטת שיחה אישית שערכתי עימו ואף והפצתה לעיתונות בעודי חברת סיעתו וחברת הקואליציה...

לצערי, מאז פרישתי לאופוזיציה פעלה הנהלת העירייה בניגוד לחוק ובדרכי עורמה שלא ייאמנו בניסיון לטרפד  את זכותי הבסיסית להציג שאילתות ולהגיש הצעות לסדר. אם חסרו לי דוגמאות , הרי, חברי המועצה ה"ה שלמה כהן ובני וקנין ידעו לספק לי אותם בתיעוד ראוי לציון המעיד על שיטה ותפיסת עולם שמקומם לא יכירם בכל מציאות דמוקרטית.

ובכן, חרב פיפיות זו תחזור כבומרנג נגד מר שמעוני שלא יכול לרחוץ בניקיון כפיו, נגד חיים סופר ונגד כל מי שינסה לדכא את חופש הדיעה וחופש הדיבור שהרי, כידוע, איני נמנית של אלה שנבהלים בקלות או אינם יודעים להשיב מלחמה שערה.

מיותר לציין, שהסיבות שניתנו לי לנישולי מחדרי הן במקרה הטוב שקריות וקטנוניות ובמקרה האחר מתנוסס עליהן "דגל שחור" של אי חוקיות.

 הבזבוז משווע של חדרים הנשכרים בתוך בניין העירייה ומחוצה לו בכספי ציבור ונותרים ללא שימוש במשך חודשים רבים הוא כשלעצמו נושא ראוי לחקירה ובדיקה".

"לאור האמור לעיל וכצעד ראשון לפגיעה בי, ברכושי ובצינעת הפרט- הגשתי תלונה במשטרה נגד מנכ"ל העירייה  מר חיים סופר, כחלק ממארג תלונות שעוד יוגשו נגדו בעתיד הקרוב".

 

                                                                                                       

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה