וואלה משיקה ביום העצמאות את האולפן השקוף באשקלון



במוצאי יום העצמאות ישודר שידור חי מיוחד בשיתוף עם ערוץ 10 ובהנחיית דן שילון ■ זו הפעם השנייה שערוץ 10 משתף פעולה עם וואלה, על אף שהוא מחזיק באתר אינטרנט מתחרה - נענע10 וכמה שילמה עבור זה עיריית אשקלון, אם בכלל? כך פרסם העיתון "גלובס"

 אחרי שהשקיעה מיליוני שקלים בהקמה של אולפן שקוף חדש בקומת הקרקע של בית וואלה ברחוב אבן גבירול בתל-אביב, וואלה תשיק אותו רשמית בשבוע הבא עם אירועי יום העצמאות. האולפן משתרע על שטח של 300 מ"ר וכולל חלונות שקופים בגובה 5 מטרים שפונים לרחוב.

בערב יום העצמאות יחלו השידורים החיים של מערכת וואלה מתוך האולפן החדש, בהנחייתם של המגישים דב גילהר והדס סיני, בתוכנית מיוחדת שתסקר את אירועי יום העצמאות בשידור חי באתר וואלה ובאפליקציית וואלה.

האולפן השקוף של וואלה

יום למחרת, במוצאי יום העצמאות, תשודר בשידור חי מהאולפן תוכנית משותפת עם ערוץ 10 בהנחיית דן שילון ובהפקת סלוצקי הפקות. לאחר התוכנית תשודר תצוגת אופנה של חברת רנואר מהרחוב הצמוד לבית וואלה.

אין זו הפעם הראשונה שערוץ 10 משתף פעולה עם וואלה וזונח את נענע 10. בפעם הקודמת היה מדובר בשידור תוכנית הריאליטי "הדור הבא 24/7", שלוותה בשידורים באתר וואלה.

מערוץ 10 נמסר בתגובה כי "אין לנו בעיה לבצע שיתופי-פעולה עם וואלה. האולפן השקוף של וואלה הוא אולפן חדיש וייחודי, שמאפשר את ביצוע משדר יום העצמאות החגיגי והמיוחד שנשדר.

"מאז ומתמיד ערוץ 10 רואה אתגר בייצור סביבות אולפניות שקופות, כחלק מהרצון להנגיש את השידור הטלוויזיוני לכולם; כפי שבוצע לדוגמה בפרויקט האולפן השקוף בכיכר רבין בבחירות לפני 6 שנים, בפרויקט האולפן השקוף בשדרות בשנת 2008 ובמבצע השידורים מהאולפן השקוף באשקלון בסוכות האחרון".

מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, מסר: "השידור המשותף עם ערוץ 10 הוא הסנונית הראשונה עבור האולפן השקוף של וואלה. זהו צעד משמעותי נוסף בביסוס מעמדה של וואלה כמותג החדשות המוביל בישראל, שיאפשר לנו לייצר תכנים מקוריים ולהפוך לאחד ממוקדי המשיכה המרכזיים בתל-אביב".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה