אשת השוטר שנהרג התגייסה למשטרה



יניב אסרף, תושב אשקלון שוטר בסיירת האופנוענים, נהרג לפני כמה חודשים בתאונת דרכים בצומת ערוער. היום (ראשון) התגייסה ליבנת אסרף, למשטרת ישראל

 חמישה חודשים לאחר שבעלה נהרג בתאונת דרכים, התגייסה אשתו ליבנת לשורות משטרת ישראל. בטקס שנערך היום בבית הספר לשוטרים בבית שמש היא גוייסה ליבנת למשטרה.
ליבנת אסרף נושאת דברים בטקס

בטקס נכחו ילדיה, הוריה וכן משפחתו של יניב ז"ל. כחודש לאחר שנהרג בעלה העלו ניצב בארי וניצב מור רעיון לגייס את ליבנת. "פנתה אליי קצינת הרווחה והציעה לי להתגייס" מספרת ליבנת "מאז הצבתי לעצמי מטרה להמשיך את דרכו של יניב". 
יניב אסרף ז"ל
יניב שירת במשטרה ובשנת 2007 החל לשרת ביחידת האופנוענים של המשטרה. "בכל יום אנחנו חושבים על יניב ובוחרים בחיים ואני רוצה להמשיך את דרכו" אומרת ליבנת שאמורה להצטרף לאגף התנועה שם שירת יניב. התפקיד שיועד לליבנת הוא, מדריכת זהירות בדרכים בבתי הספר ובגני הילדים.
"ליבנת גיסתי היקרה והאהובה מברך אותך לרגל סיום קורס שוטרים. זו המשך המורשת המקצועית והאישית של בעלך, אחי יניב. אין זכרון ראוי וטוב יותר מהחלטתך להיות שוטרת באגף התנועה של משטרת ישראל ובכך להנציח באופן רגשי ומקצועי את עיסוקו שהוא כל כך אהב. אני בטוח בדרכך ובהצלחתך אני גאה בך ואוהב אותך מאוד". כותב בדף הפייסבוק שלה האח של יניב,
שמעון.
ליבנת עם ילדיה בטקס
"לגסתי המדהימה!! המון הצלחה בעבודתך החדשה גאה בך ובטוחה שתעשי זאת בדרך הכי נכונה ושתעלי מעלה מעלה בטוחה שיניב שמח וגאה בך ושומר עליכם מלמעלה אוהבת מאוד" כותבת אחותו של יניב, דנה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה