עשרות עצורים בפרשה שמסעירה את המדינה



"המאבק הנחוש והמתמשך בפשיעה החמורה והמאורגנת" זו לשון ההודעה שהוציא דובר המשטרה. מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו " "בימים הקרובים תתפרסם חקירה מהיותר גדולות ומשמעותיות שישראל ניהלה אי פעם בתחום ארגוני הפשיעה במדינת ישראל". דנינו הבהיר שאינו יכול להרחיב בנושא בגלל צווי איסור פרסום

האגף לחקירות ולמודיעין להב 433 ויאחב"ל  "בימ"ש השלום התיר לפרסום את קיומה של חקירה המכונה "פרשה 512", שמנהלת להב 433 יאחב"ל בשת"פ עם ימ"ר ת"א בליווי פרקליטות ת"א ומרכז וכן את העובדה שעניינה של הפרשה שורת אירועים וחשדות לביצוע עבירות בארץ ובחו"ל, בתחומי הפשיעה החמורה והמאורגנת ובהן אלימות וסמים על ידי עשרות חשודים ומעורבים, חלקם מזוהים עם פעילות ארגוני פשיעה. עוד הותר לפרסום כי בתום חקירה סמויה ממושכת ומסועפת, חובקת עולם, שמנהלת להב 433 יאחב"ל בשת"פ עם ימ"ר תל אביב וגורמי האגף לחקירות ולמודיעין ובליווי פרקליטות ת"א ומרכז, פשטו הבוקר כוחות רבים של יאחב"ל וכלל יחידות להב 433 בשת"פ ימ"ר תל אביב ובסיוע כוחות ממחוזות המשטרה השונים על בתיהם של עשרות חשודים ומעורבים ברחבי הארץ, חלקם מזוהים עם פעילות ארגוני פשיעה. הכוחות ערכו חיפושים בבתי החשודים ועיכבו כחמישים מהם לחקירה ביחידה. במסגרת הפעילות נתפסו כל רכב, נכסים וחשבונות בנק לצורך בקשות חילוט. בהתאם להתפתחות החקירה יובאו מי מהחשודים לדיון בהארכת מעצרם וזאת מחר בסמוך לשעה 0830 בבימ"ש השלום בראשל"צ".
בית המשפט הותיר על כנו את איסור פרסומם של כל פרט מפרטי החקירה למעט עצם קיומה והפרטים המופיעים בהודעה זו (וזו בלבד) של חטיבת דובר המשטרה, כך שתוכן הבקשה לצו, כל פרט מפרטי החקירה למעט הנ"ל, כל פרט העלול לזהות חשודים, מעורבים ועדים וכל פרט הנוגע לפרשה לרבות פרסומי עבר עודם אסורים בפרסום.
החקירה הגלויה בראשיתה ופרטיה כמפורט מעלה אסורים בפרסום, כך שבשלב זה מטבע הדברים לא ניתן למסור פרטים נוספים.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה