דיפלומט אמריקאי באורט "רונסון"



הביקור התקיים במסגרת תכנית 'אקסס', פרי של שיתוף פעולה בין רשת 'אורט' ישראל והשגרירות האמריקנית שנועדה ללמד אנגלית ולקרב את התלמידים אל ערכי זכויות האדם

ביום רביעי (13.5) ביקר בבית הספר הדיפלומט האמריקאי, ג'ונתן ברגר, האחראי על ניתוב ומעקב אחר נושאים הקשורים בתהליכי שלום באזור. הדיפלומט הגיע יחד עם הנספחת לענייני תרבות בשגרירות האמריקנית והמפקחת מטעם רשת 'אורט'.

 צילום למזכרת עם ג'ונתן ברגר

 הביקור התקיים במסגרת תכנית 'אקסס', תכנית של רשת 'אורט' ישראל בשיתוף שגרירות ארצות הברית, שמטרתה לחזק את השפה האנגלית ולקרב את בני הנוער אל ערכי זכויות אדם בתרבות האמריקנית. בית הספר אורט 'הנרי רונסון' לוקח חלק בתכנית מזה שנתיים.

 ברגר נפגש עם כמאה תלמידים מכיתות ח'-יא' באודיטוריום בית הספר ודיבר איתם על האינטרסים של ארה"ב בישראל ובאזור ועל חשיבות תהליך השלום. במהלך ההרצאה התקיים דיאלוג מעניין ומתמשך בינו לבין התלמידים ששאלו שאלות דעתניות ומאתגרות בשפה האנגלית. ברגר התרשם ממעורבות התלמידים ובעניין הרב שגילו והקשיב למצוקותיהם כתושבי אשקלון הסמוכה לעזה. בסוף המפגש, ברגר הביע תקווה שהדיאלוג בין השגרירות האמריקאית לבין תלמידי בית הספר יימשך בסדנאות ובפרוייקטים משותפים נוספים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה