​​סטודנטים מהאקדמית אשקלון יחנכו תלמידים עם לקויות למידה



פרויקט ייחודי במכללה האקדמית אשקלון: 20 סטודנטים יקבלו מלגה תמורת חונכות של תלמידים מהעיר עם לקויות למידה או צרכים מיוחדים

 מרכז התמיכה לסטודנטים עם לקויות למידה וצרכים מיוחדים במכללה האקדמית אשקלון יוצא בפרויקט חדש וייחודי: סטודנטים מצטיינים יחנכו, תמורת מלגה, תלמידי תיכון עם לקויות למידה או צרכים מיוחדים מעמותת המש"ב.

חניך וחונך במסגרת הפרוייקט

בפרויקט ישתתפו 20 סטודנטים, שיפגשו את החניכים פעמיים בשבוע למשך שעתיים. במפגשים יקבלו החניכים סיוע לימודי, חברתי ורגשי מצד הסטודנטים, שיהווה מעין אח בוגר. אגב, אחד הסטודנטים המשתתף בפרויקט כחונך הוא עצמו כבד ראייה.

מרכז התמיכה לסטודנטים, בניהולה של ד"ר מירי קריסי, הינו אחד המוערכים ביותר בארץ ועונה על צרכיהם של סטודנטים עם מוגבלויות. בחודשים האחרונים המרכז החל להרחיב את שירותיו, וכעת, כאמור,  מסייע גם לתלמידים לקויי למידה. ד"ר קריסי אחראית על גיוס רוב התקציב לפרויקט – מהוועדה לתכנון ותקצוב, עיריית אשקלון וקרן קציר.

ד"ר מירי קריסי: "הפרויקט החל לראשונה בסמסטר הנוכחי והוא ייחודי בארץ. בינתיים כבר הספקנו לראות את הפירות הראשוניים לעמלנו, ומחמם את הלב לקבל את התגובות מהחונכים ומהחניכים. אנו מקווים שהצלחת הפרויקט תוביל להשתלבותם של תלמידי תיכון רבים עם לקות למידה או צרכים מיוחדים באקדמיה. לשמחתנו, הסטודנטים שנבחרו לשמש כחונכים בפרויקט מפגינים רגישות גבוהה לצורכי התלמידים, מנסים לסייע להם בדרכים נוספות בחייהם האישיים ומקדישים זמן ומשאבים מעבר לנדרש מהם. תודתנו נתונה לות"ת ולקרנות הסיוע הנוספות על שאפשרו לנו ליזום ולהפעיל פרויקט מבורך זה, המחבר את עולם האקדמיה לטובת הקהילה. סיוע זה  מוביל, ללא ספק, להעלאת תחושת המסוגלות של תלמידים ושיפור הישגיהם".

 

-- 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה