ד"ר יוסי ערוסי, הודיע על תמיכה ברשימת 'המחוז מנצח'



עו"ד אלעד דנוך, העומד בראש סיעת "המחוז מנצח" המתמודדת לוועד מחוז דרום בלשכת עורכי הדין, זכה לתמיכה מעורך הדין הוותיק. "צריך דם חדש וצעיר", אמר ד"ר ערוסי. "אפעל כל שביכולתי להיבחרו"

 רשימת 'המחוז מנצח' בראשות עו"ד אלעד דנוך, המתמודדת על ועד מחוז דרום בלשכת עורכי הדין, זוכה השבוע לתמיכה בעל משקל רב: ד"ר יוסי ערוסי, מבכירי ומוותיקי עורכי הדין באזור הדרום, הודיע כי הוא תומך ברשימה ויפעל לניצחונה.

ד"ר יוסי ערוסי

הודעת תמיכה זו הינה משמעותית, הן משום שמדובר בעורך דין ותיק שתומך ברשימה הצעירה והן משום שעו"ד ערוסי נחשב למוכר בקרב עורכי הדין בדרום ותמיכתו מהווה רוח גבית לקבוצת "המחוז מנצח" שרצה בשם הצעירים והולכת וצוברת תאוצה מדי יום. ד"ר ערוסי מכהן כעורך דין כבר למעלה מ-13 שנים, בעל ארבעה תארים אקדמיים ולאחרונה אף סיים דוקטורט במשפטים. בעברו שירת 30 שנים כקצין במשטרת ישראל ואף שימש כתובע פלילי במשטרה, עד אשר פרש והקים משרד עצמאי.

ד"ר ערוסי מודה שהוא אינו שבע רצון מהאופן בו טיפלו עד כה נציגי הדרום בוועד המחוז של לשכת עורכי הדין. "לא הייתה עשייה", הוא אומר. "התחושה הכללית הייתה שהנציגים דאגו לעצמם, ולא לציבור עורכי הדין".

על התמיכה ברשימת 'המחוז מנצח' אומר עו"ד ערוסי: "שוחחתי ארוכות עם ראש הרשימה, עו"ד אלעד דנוך, ומאוד התרשמתי מהתוכניות שלו ומכנות כוונותיו. כעו"ד ותיק אני אומר שאנחנו צריכים דם חדש וצעיר, כי רק מישהו כזה יוכל לשנות את סדרי העולם הקיימים. אחד הנושאים המאוד מעניינים שעו"ד דנוך יקדם הוא הקמת שלוחות של הלשכה בערים נוספות, שבה תהיה ספרייה ועזרים נוספים שציבור עורכי הדין צריך כדי לקדם הליכים ביורוקרטיים, וכן ימי עיון והשתלמויות רבים בערי המחוז. לא כל כך מהר אני שם את מבטחי באדם, בטח שלא בתחום הפוליטי, אבל אלעד דנוך הוא מזן אחר, ולכן אפעל ככל שביכולתי להיבחרו, ואני מאמין שהוא ינצח".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה