העיר לבעל הכלב כי הוא נשך גלגל האופניים שלו והותקף במכות אגרוף ונדקר בכל חלקי גופו



חקירה מהירה ומקצועית של שוטרי משטרת אשקלון, הביאה למעצרו של החשוד בדקירה ולהגשת כתב אישום נגדו. המתלונן חטף מכות ואף נדקר

לפני 10 ימים, בסמוך לשעה ,21.00 הגיע המתלונן לחנות ברחוב שפירא בעיר אשקלון עם אופניו. כשיצא מהחנות הבחין בכך שכלב נשך את גלגל האופניים שלו וגרם לו לתקר. המתלונן פנה לבעל הכלב ולחברו ואמר להם שבגלל הכלב הוא צריך ללכת הביתה ברגל. בשלב זה החבר של בעל הכלב תפס את המתלונן בראשו ונתן לו אגרוף בפנים. כתוצאה מכך נגרמה למתלונן חבלה בדמות אודם בעין. כמו כן איים עליו החשוד כי ידקור אותו. המתלונן החל ללכת חזרה לביתו ברגל עם אופניו ובדרך ניגש אליו החשוד ודקר אותו באמצעות חפץ חד בגבו ובסנטר. כתוצאה מכך נפצע המתלונן והגיע לבית חולים ברזילאי כשהוא במצב בינוני.

מיד עם קבלת הדיווח מבית החולים החלו חוקרים ובלשים של  משטרת אשקלון בפעולות מהירות רבות על מנת לאתר את הזירות של האירועים ולאתר את החשוד. ביום למחרת,ב15/5 נעצר החשוד, בשנות ה20 לחיו, תושב העיר, ומעצרו הוארך. נאספו ראיות רבות אשר קושרות את החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו ולפני כמה ימים הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מפקד משטרת אשקלון סנ"צ שמעון פורטל שיבח את שוטריו על החקירה המהירה והמקצועית וציין כי משטרת אשקלון תמשיך במאבקה הנחוש ובלתי מתפשר בעבירות ביריוניות ואלימות רחוב.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה