העירייה: יהיו צהרונים בחופשת הקיץ. מפעילת הצהרונים: אין צהרונים



הורים לילדים שמחו כאשר ראש העיר בישר על צהרונים שיופעלו בחודשים יולי ואוגוסט עד אמצע חודש אוגוסט. להפתעת ההורים הודיעו להם שאין צהרון בהוראת העירייה. מישהו כאן מבולבל

"הורים יקרים, תורידו לכם עוד דאגה מהראש. גם בחופשת הקיץ הקרובה אתם לא צריכים לדאוג לסידור לילדים, כי טיפלנו לכם גם בעניין הזה. במסגרת קייטנות הקיץ שנפעיל עד ה-15 לאוגוסט בכל מוסדות החינוך בעיר, אנו נותנים מענה כולל לכל שכבות הגיל. ילדים בגילאי 3-6 יוכלו לשהות בצהרונים בגני הילדים שיפעלו עד ה-15 לאוגוסט בשני סבבים.
תלמידי כיתות א'-ב': משרד החינוך מפעיל את ׳ביה"ס של החופש הגדול׳ בתוך בתי הספר ורשת המתנ״סים משלימה לצהרונים עד 16:30, כולל ארוחת צהריים. 
תלמידי כיתות ג'-ד' יהנו ממערך קייטנות בתוך המתנ"סים עצמם. 
כיתות ה' ומעלה יזכו השנה לחידוש - הקייטנה תתקיים במתכונת של מחנות קיץ, עם פעילות חווייתית ומאתגרת במיוחד שנבנתה במיוחד עבורם.
העירייה תעביר לצורך הפעלת הפרוייקט ארבעה מיליון שקלים, עבור סבסוד של כ-50 אחוזים ממחיר הקייטנות, כך שגם המחיר יהיה בסופו של דבר נוח לכל כיס. 
מידע נוסף על תעריפים והרשמה יתפרסם בזמן הקרוב באמצעי התקשורת. 
אני בטוח שיהיה לילדים שלנו קיץ מדהים, כפיצוי על הקיץ הקשה שחווינו בשנה שעברה, ולהורים יהיה הרבה יותר קל ללכת לעבודה בידיעה שהילדים שלהם מסודרים, נהנים ובידיים טובות". ככתבו וכלשונו של ראש העיר באתר הפייסבוק שלו.
אבל מסתבר שמישהו שכח לספר לראש העיר שהצהרון מבוטל, כך לפחות על פי המפעילה של  הצהרונים שהודיעה היום להורי התלמידים בזו הלשון "הורים יקרים, עקב הנחיה של הרשות, לא יתקיימו צהרונים בחודש יולי בבתי הספר. לידיעתכם". בקבוצת הווטצאפ של קבוצת הורים ישנו זעם גדול על ראש העיר שעושה מהם צחוק "לא יכול להיות שהוא מהלל ומפאר את עצמו ואחר כך אפילו לא מודיע על הביטול אלא באמצעות המפעילה של הצהרונים". בושה וחרפה והתנהגות שאינה הולמת אדם במעמדו. אם היו בחירות עכשיו הוא בטח היה בא לבקש את קולינו אבל היה מקבל לא גדול. אדם חסר אחריות  מתנהג כך".

אמא לאחת הילדות שלומדת בברנע בכיתה א' אמרה שאין מצב להודיע לנו הודעות כאלה כבדרך אגב "אין מצב שהעירייה תבטל אנחנו לא נעבור על כך בשתיקה. מה הוא רצה שנפסיק לעבוד בשעה אחת בצהרים?". עוד הוסיפה האם "ראש עיר של "וועדת קישוט" בלבד. יודע להתעסק רק בהופעות וקשקושים ולא בעיניינים המהותיים באמת. לא להאמין שהציבור באשקלון אוכל את השטויות שלו כאילו מדובר במשיח בכבודו ובעצמו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה