שוטרים ביקשו לחפש סמים ברכב וניפצו את שמשות הרכב כאשר הנוסעים בפנים



בלילה שבין חמישי לשישי, עצרו שוטרי משטרת אשקלון, רכב בצומת אשקלון וביקשו לערוך בו חיפוש אחר סמים. הסיום, שני נוסעי הרכב, גבר ואשה, הגיעו לחדר מיון. המשטרה: לא נמצאו סמים

 "שלום אתמול בשעה 23:00 ברמזור בכניסה הצפונית אשקלון, נעצר זוג צעיר ברכב מסוג פולסוגן גולף (2011) צבע לבן, המשטרה שהגיע למקום שברו להם את החלונות עם פטישים והרביצו להם כתוצאה מכך, פתחו את הראש לבחורה ואת הפנים לבחור. כתץוצאה מכך היה פק גדול ברמזור וצפו בו הרבה אנשים. משם הם נסעו למיון. אני מחפש עדים לאירוע כדי להגיש תלונה במח"ש נגד השוטרים". זו לשון ההודעה שקיבלנו מייבגניבסין (evgeny Basin‎‏) אחד העדים במקום האירוע. מבית החולים נמסרה התגובה הבאה: בלילה בין חמישי לשישי, אכן הגיעו גבר ואשה לחדר המיון, הגבר היה עם חבלה בראש וטען שהשוטרים היכו אותו אולם סירב לקבל טיפול ועזב את המקום, האשה לא התלוננה על כלום. בית החולים הודיע למשטרה על המקרה".

המשטרה מסרה את תגובתה לאירוע: 
"במסגרת הפעילות של שוטרי משטרת אשקלון נעצר לבדיקה רכב ולאחר שחשדו השוטרים כי ברכב נמצאים סמים הם ביקשו לערוך חיפוש בתוך הרכב.החשודים התנגדו לחיפוש וסירבו לפתוח דלתות של הרכב.אז נאלצו השוטרים לנפץ את החלונות של רכבם על מנת לבצע חיפוש אחר סמים וזאת על פי החוק.באשר לטענות על אלימות שהופעלה לכאורה ע"י השוטרים כלפיהם, דינן להיבדק ע"י מחש" לא נמצאו סמים ברכב".

 
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה