סימני ללא מעצורים



יושבת ראש וועד ההורים העירוני בטור אישי מיוחד. "האם ועד ההורים טוב יותר מפורום ההורים העירוני". ביקשנו מהפורום להביע דעתו, הם העדיפו לשמור על זכות השתיקה

"ועד ההורים העירוני מורכב ,כפי הידוע, מנציגי הורים בבית הספר שנבחרו ע״י הנהגת ההורים בכל מוסד חינוכי בו ילדיהם לומדים.

ועד ההורים מייצג את טובת הילדים בראש ובראשונה ואת המוסדות החינוכיים בעיר אשקלון .

מתפקידו של ועד ההורים לעמוד על המשמר ולוודא שהמערכת החינוכית , תכניה ,הרשות העירונית והנחיותיה אינם פוגעים בתלמידים או במוסדות החינוכיים בעיר.
לעיתים נוצר מצב בו ועד ההורים נתון באי הסכמה עם הרשות או אפילו משרד החינוך ונדרש לבצע מגוון פעולות בכדי להגן על התלמידים והמוסד החינוכי.
שתי דוגמאות אתן בנושאים האמורים נוהל בחינות הבגרות החדש שבוטל בינתיים ופגע בצורה קשה במוסדות החינוך והתלמידים ואף יו״ר פורום המנהלים התיכוניים יצא בגלוי נגד הנוהל וקבע נחרצות כי ישנה פגיעה בתלמידים ובבתי הספר ומנהליהם.
הדוגמא השנייה הניסיון לכפות יו״ר מטעם פורום ההורים בהתערבות גסה של הרשות העירונית בניהול מליאות ההורים בבית הספר וקביעת חברים במליאה על מנת לקבל שליטה על ההורים והעומד בראשם ועל מנהל המוסד החינוכי שיעמוד חסר אונים מול שינויים כפויים שהרשות מבצעת בו בניגוד לדעת ההורים.
אזכיר כי הודעתי בעבר ואני חוזרת על כך כי אין לי התנגדות שיפעלו הורים בכל מסגרת למען ילדי אשקלון כמו״ ארגון המאמות ״ המבורך ארגוני חסד וכמובן נכנסים גם ההורים בפורים ההורים שאני יודעת שבסופו של תהליך מבקשים להיטיב עם הילדים , אך לצערי עושים זאת דרך אינטרס זר ומנוגד לתפיסת הוועד העירוני .
בדוגמאות שהצגתי לעיל פעל פורום ההורים בניגוד גמור לדעת ההורים והחליט לפי דעתו של ראש העיר שמינה את ההורים כעושי דברו ואלו פגעו בוועד ההורים בניסיון להשיג את המיטב עבור ילדינו .
ולכן שאלתך מי טוב יותר אינה רלוונטית משום שכל עוד ראש העיר מסכים לדרך של ועד ההורים הילדים ירוויחו אך כשהוא יתנגד ופורום ההורים ינהג לפי ״הקפריזה״ של ראש העיר הילדים יפסידו .
אין לי ספק שבקרוב יתעורר פורום ההורים ויפנים שלא יתכן מצב בו ראש העיר מחליט להורים ובמחלוקת אמיתית יפרדו דרכיהם ואלו יהפכו להיות ״ מוקצים מחמת מיאוס״ .
ועד ההורים העירוני בגיבוי הוועד הארצי יפעל בכל כוחו להגן על התלמידים וההורים בעיר אשקלון גם אם הרשות והעומד בראשה ינסה לייצר הון פוליטי ורווח אישי מפעולות כאלה ואחרות בחסות הבובות שהוא מפעיל ".
מאחלת לכולם חופשה נעימה ובטוחה בנאמנות 
אביבית סימני , יו״ר ועד ההורים העירוני
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה