הנייה, האם שומע



גד מנור, בפנייה אישית לאיסמעיל הניה. "אוד חשוב לי שתעשה סדר בהתרחשויות אצלך", כותב מנור ומצפה לתשובה

לאיסמעיל הניה ידידי רב שלומות,

התלבטתי אם לכתוב לך אישית או שמא בקהל עם ודעת (יעני, שופוני יא נאס). מאוד חשוב לי שתעשה סדר בהתרחשויות אצלך ברצועה המכונה אצלכם "קטע ע'זה"

גד מנור

בימים אלה נרשמים הילדים לקייטנות, זה חלק חשוב ומשמעותי בחיי הילדים. לא כל כך משנה אם הם אשקלונים, אשדודים או תושבי בוייבריק (בשפתכם, חרטא אל תנא). אנא בוא שתף פעולה והבן את צרכינו. אם לפתוח באש נגדנו חפצה נפשך, מה שאני יכול להבין, כי יצר ההרס העצמי אצלך גדול ואינו בר כיבוש, ואם ככה את עושה לעמך, יש לי רעיון, שיכול לסייע לך בהמשך דרכך ולשפר לעין ערוך את אהדת ילדי ישראל ובכללם האשקלונים אליך. ידידי ורעי הדרומי. הרעיון פשוט לביצוע. יש לבצע ירי אך ורק בזמן הלימודים, ורק  לשטחים פתוחים, (פשוט לטובתך ולבריאות מחבליך) בגין ירי זה, הלימודים מופסקים. מייד עם התחלת החופש הגדול, חובה עליך לנצור אש, כולל שליטה באירגונים הקיקיוניים שמצפצפים ולא שמים עליך.

הילדים הרוויחו כמה ימי חופשה לא מתוכננת, מהירי הראשון, ואתה תקבל עקב כך בונוס יחצני גדול, ותוכל להוסיף לעצמך עוד בונוס, כאשר תינצור את האש מייד עם תחילתה של החופשה הגדולה, (ובשפתכם אכבר אל תחריר), הילדים נהנים מקייטנה, לא מקללים אותך, ורואים בך אדם מתחשב. לפחות במי שחפצה נפשו בקייטנה, והוריו לא התקמצנו עליו ושילמו, בעין יפה, במזכירות מתנ"ס נווה אילן.

הבונוס היחצני השני גדול מן הראשון אחי איסמעיל, שכן הוא משלב חופשה עם כייף קייטני, ומסביב שקט רקטי. תחשוב על זה איסמעיל.

הרשה לי איסמעיל, לעזוב אותך לרגע, ולפנות למי שאמור לתת לך טיפול מסור.                            לכם חבריי המפקדים בצה"ל, ידוע, כי בן דודנו הנתעב לא ילך בתלם, ובגין כך, חובה עליכם להוריד  לו הראש, במיידית. תפסיקו לבלבל לנו את המוח, בתואנה כי עם הפרדת ראשו של איסמעיל מגופו, יגרום לכך שיבוא נבלה יותר תחתיו, הגיע הזמן שצה"ל, הממציא לנו פטנטנים, יערוך סידרה חיסולים ממוקדים, עד בלי די. כבר למדנו על בשרנו, בני דודים האלה (רציתי לכתוב משהו אחר) מבינים רק שפה אחת.

ובחזרה אליך איסמעיל, רציתי לחתום מכתבי זה ב"שלך בכנות"

גד מנור

מנהל מתנס נווה אילן

אשקלון, ממש ליד מג'דל 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה