העירייה: לא משתתפים "במחאת הסרדינים"



הודעה מאוד לקונית הוציאו בעיריית אשקלון על ההשבתה הצפויה מחר בבוקר למשך שעה אחת "מזדהים אבל לא ממליצים". ההורים: הילדים סובלים והם משחקים בפוליטיקה על חשבון הילדים

שבוע ימים בילה ראש העיר בעיר האורות פריז, שבוע שלם כמעט. למה זה קשור ל"מחאת הסרדינים?. שימו לב להודעה שיצאה מהעירייה והם עדיין רוצים שיתייחסו אליהם ברצינות. "העיר אשקלון מזדהה עם מחאת הסרדינים ובהחלט מבינה את המניעים להשבתה. עם זאת, מוטלת עלינו החובה לשמור ככל הניתן על שגרת החיים נוכח המציאות הביטחונית המערערת. (???? מה זה). על כן הוסכם עם מינהל החינוך ופורום הההורים, כי כל מוסדות החינוך בעיר יפתחו מחר כרגיל".
נניח שכן, אז בשבוע שעבר כשראש העיר היה בעיר האורות כמעט שבוע שלם ואל בעיניינים בטחוניים, המצב הביטחוני היה שונה, או שמה שרואים מפריז לא רואים מכאן ואז המצב הבטחוני שונה לחלוטין. האם החלטת ועדי ההורים הארציים קטנה עליו כמו ההתייסות ליושבת ראש ועד ההורים העירוני שנתונה למרות הועד הארצי וההשבתה באה כדי להראות מי הבוס?. נכון, זו הסיבה. הורים: מישהו חושב לשחק עלינו משחקים פוליטיים שאין לנו עיניין בהם. נודיע להורים לא להביא את הילדים מחר לבית הספר עם כל הקושי. הילדים סובלים והם משחקים בפוליטיקה על חשבון הילדים".

ההורים בועד הארצי, מאיימים כי ביום שלישי בשבוע הבא יושבתו כל בתי הספר בארץ ליום אחד. "קוראים ליישם מיד את התקן של 32 תלמידים בכיתה. מה עשה משרד החינוך עד עכשיו?".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה