עו"ד אלעד דנוך, כבש את מחוז דרום



מאות עורכי דין מאשדוד ועל אילת הביעו אמון בסיעת "המחוז מנצח" – בראשה עומד, אלעד דנוך, > עם שני מנדטים במחוז, ועם כניסתה של עו"ד חופית אדרי, חברת סיעתו, צפוי דנוך, להפוך לאחד האנשים המשפיעים ביותר בלשכת עורכי הדין במחוז הדרום

 עם ספירת הקולות במחוז הדרום התברר: עו"ד אלעד דנוך הצליח להכניס שני מושבים, מתוך שישה, במחוז הדרום של לשכת עורכי הדין והפך להפתעת הבחירות של הדרום. לצד דנוך, נבחרה גם מספר 2 ברשימתו, עו"ד חופית אדרי מקרית גת.

 המועמד לראשות שזכה לתמיכת דנוך, עו"ד דני אליגון זכה ברוב קולות וימשיך לכהן כיו"ר מחוז דרום. "אני מאוד מתרגש מהתמיכה הרבה לה זכיתי", אמר דנוך עם היוודע התוצאות, "אני יודע כי עיניים רבות נשואות כעת אליי וכבר היום אני מתחיל את העבודה החשובה כשליחם של ציבור עורכי הדין"

.למעלה מ-300 עורכי דין הגיעו ביום שלישי לקלפיות והצביעו לפתק של סיעת 'המחוז מנצח' בראשות אלעד דנוך לוועד מחוז דרום. מדובר בהישג חסר תקדים מאחר ומועמדים אחרים, ביניהם עורכי דין ותיקים ומוכרים לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה. דנוך, עורך דין צעיר, בן 30 וסטודנט לתואר שני, נפגש בחודשים האחרונים, פנים מול פנים, עם עשרות עורכי דין מכל רחבי המחוז, מאילת ועד אשדוד מערד ועד נתיבות ופרש בפניהם את משנתו ואת חזונו, עורכי הדין הרבים התרשמו וביום הבחירות הגיעו לתמוך בדנוך. 

 "במסע הזה הנפתי את דגל הצעירים שהם כמחצית מעורכי הדין במחוז דרום", אמר דנוך, "כעת עם היבחרי אני אפעל, יד ביד עם היו"ר עו"ד דני אליגון, על מנת לשלב כוחות צעירים בלשכה  ולהעניק תשומת לב מקצועית לעורכי דין צעירים שיוצאים לדרך עצמאית, הן מבחינת ליווי מתאים והן מבחינת כלים בסיסיים לניהול ולשיווק. יחד עם זאת, אני לא שוכח לרגע כי זכיתי לתמיכה גם בקרב עורכי הדין הוותיקים הרוצים לראות ברענון השורות והצעדת המחוז קדימה ואני מבטיח כאן כי אפעל בכל כוחי להפוך את מחוז הדרום למקור השראה למחוזות אחרים בלשכה. אני רוצה לומר תודה לכל העוסקים במלאכה ומאחל המון הצלחה לעו"ד דני אליגון שנבחר ליו"ר המחוז וכמובן ליו"ר הלשכה הנבחר, שנולד וגדל באשקלון, עו"ד אפי נוה, שאני בטוח ששילוב כוחות משולש שכזה יוכל להגשים את החזון של הפיכת מחוז דרום למחוז מנצח".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה