נעצרו חשודים בהצתות בחוף הים באשקלון



החשודים שנעצרו משתייכים לארגון פשיעה גדול ונעצרו על ידי היחידה המרכזית של מרחב לכיש. החשודים הציתו כסאות נח ודוכנים למכירת מזון

 בלשי היחידה המרכזית במרחב לכיש שבמחוז הדרומי, עצרו אמש מספר חשודים בהצתת מתקנים וכיסאות בחוף הים באשקלון שארעה לפני כחודש וחצי. הרקע למעשה ככל הנראה ניסיון השתלטות של גורמים עבריינים על העסקים בחופי אשקלון. חלקם של החשודים משתייכים על פי החשד לארגון פשיעה מוכר בדרום. במהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

 הדוכן שהוצת

בתום פעילות סמויה בחודש האחרון של היחידה המרכזית של מרחב לכיש במשטרה בפיקודו של סנ"צ יגאל קלימיאן, נעצרו אמש שלושה חשודים בהצתת כיסאות ים ודוכנים בחוף הים באשקלון. החשודים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם נעצרו אמש לאחר שנאספו ראיות כנגדם בהקשר לאירוע זה ומספר אירועי התפרצות שביצעו בדרום.במהלך החיפוש בביתם של החשודים נתפסו סמים מסוגים שונים ,סכומי כסף גדולים ופריטים נוספים. 
מפקד מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי התייחס לאירוע ואמר:"רצון של גורמים עבריינים להשתלט על העסקים בחופי אשקלון מצביע על כוונתם הפלילית להיכנס ללא מעט תחומים ובהם חופי הים.לאור כוונות אלו ולאור חומרת המעשים ודמויות העברייניות המעורבות טופל התיק ביחידה המרכזית של מרחב לכיש.לא חסכנו באמצעים וכח אדם על מנת לפענח אירוע חמור זה ולהגיע לחשודים.מאמצי החקירה נתנו פרי והיום יובאו החשודים לבית משפט להארכת מעצרם".
מצ"ב תמונות ממעצרם של החשודים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה