עובדי עיריית אשקלון אמרו לא לטורקים



וועדי העובדים, כולל עובדי עיריית אשקלון, החליטו לא לקחת את העובדים לטורקיה.וועדי העובדים דוחים את ניסיונות מארגני התיירות להשיב את היעד נוכח חידוש שיחות הפיוס. "הכבוד הלאומי חשוב יותר מנופש מוזל"

ועדי העובדים דוחים את ניסיונות מארגני התיירות להשיב את היעד נוכח חידוש שיחות הפיוס. "הכבוד הלאומי חשוב יותר מנופש מוזל" אומרים בוועדים.

הדיווחים על חידוש שיחות הפיוס בין ישראל וטורקיה והרצון של שתי המדינות לנרמל את היחסים מאז אירועי המרמרה ב-2010 עוררו תקוות בקרב מארגני התיירות הישראליים. אלה החלו בימים האחרונים לפלוט אנחות רווחה ואף בדקו אפשרויות לשוב ולשווק את מועדוני הנופש של אנטליה כבר בקיץ הקרוב.

ועדי העובדים הגדולים בהם אגד, בנק הפועלים, בזק, התעשייה האווירית, משרד הכלכלה, בנק לאומי, מקורות, שירותי בריאות כללית, טבע, אלביט, סלקום, דן תחבורה, האוניברסיטה העברית. ביטוח מגדל, אלקטרה, אל על, רפא"ל, עיריית אשקלון ורבים נוספים הודיעו שאין להם שום כוונה לשלוח בקיץ הקרוב נופשים לטורקיה, אולם באותה נשימה אמרו כי לא יעצרו את מי שירצה לטוס לשם באופן פרטי.

פי נתוני משרד התיירות הטורקי, בארבעת החודשים הראשונים של השנה ביקרו בטורקיה 43 אלף ישראלים לעומת 55 אלף בתקופה המקבילה אשתקד. בענף הנסיעות שבים ומסבירים כי מדובר בעיקר בבני המגזר הערבי ומעט מאוד מבני המגזר היהודי. 

 

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה