המחזור הרשום של משרד פישר: 21.29 מיליון ש"ח בשנתיים וחצי



מחזור שכר הטירחה הממוצע: 580,000 שקל לחודש, ללא מע"מ בין הלקוחות: ארקדי גאידמק, דנקנר השקעות, עופר אחזקות, עיריית ירושלים, עיריית אשקלון ועוד. כך מפרסם האתר NEWS 1

מחזורו הרשום של משרד עורכי הדין בראשותו של, רונאל פישר, הסתכם ב-21.29 מיליון שקל בין ינואר 2012 ליולי 2014 (מועד מעצרו של פישר, שהביא לחיסול המשרד). כך מגלים חומרי החקירה בפרשה, הנחשפים ב-News1. 
סכום זה כולל מע"מ ואת החזרי ההוצאות שקיבל המשרד מלקוחותיו. בניכוי סכומים אלו, מדובר על 17.44 מיליון שקל האמורים לשקף את שכר הטירחה מלקוחות המשרד. ההכנסה החודשית הממוצעת של המשרד הסתכמה ב-580,000 שקל, לא כולל מע"מ. סכומים אלו אינם כוללים כספים שהתקבלו במזומן, למשל מרוכשי המידע המתוארים בכתב האישום נגד פישר. 
חומר החקירה חושף גם את שמות לקוחותיו של פישר, החל מאמצע העשור הקודם, ובהם בכירים רבים: ארקדי גאדימק, ב.יאיר, דנקנר השקעות, הטלוויזיה החינוכית, הסתדרות המורים, יגאל זילכה, מכללת שערי משפט, מקורות, חברת נת"ע, נתיבי ישראל, עופר אחזקות, עיריית אשקלון, עיריית חדרה, עיריית ירושלים, עיריית רחובות, עיריית רמלה, עיריית רמת השרון, פרדי רובינסון ורמט. 
עוד כמה שמות בולטים ברשימת הלקוחות: ח"כ מיקי רוזנטל, שחרת על דגלו את המאבק בשחיתות; פזית ולד, שביצעה מעילת ענק בחברת yes; השבוע באשדוד, המקומון בבעלות מנחם גלילי; הקבלן אלי אוזן; תת-ניצב, אפרים ברכה ואלון חסן, שפוצץ את הפרשה. ניצב ברונו שטיין אינו מופיע ברשימת לקוחות המשרד, מה שמחזק את טענתו של פישר בחקירתו ולפיה את השירותים העניקה לו עו"ד רןץ דוד, שמנהל את חשבונותיה בנפרד. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה