תומר גלאם יפוטר ביום שני



מקורבי ראש העיר, איתמר שמעוני, אומרים שהוא נחוש בדעתו להחליף את ממלא מקומו. "איתמר כבר דיבר עם הרב והבהיר לו דברים" אומר המקורב

 ממלא מקום ראש העיר, תומר גלאם, ישלם ככל הנראה בכסאו אחרי הויכוח בין השניים אתמול (רביעי) וכפי שפורסם לראשונה "באשקלון נט". כזכור, הנושא שהעלה את הטונים בין השניים היה בטקס הורדת החולות בחוף הסמוף למסעדת "זיארה". ראש העיר טען בפני גלאם שלא יכול להיות שהשר, משה כחלון, לא יתמוך בהצעה שהביא שר התחבורה, ישראל כץ, בפני הממשלה ובה בקשה לדון בכך שאשקלון תהפוך להיות איזור פיתוח א'. הוא ביקש מגלאם לסדר פגישה עם שר האוצר, שכן ועדה אמורה להחליט אם לכלול את אשקלון באיזור העדיפות הלאומית. גלאם הלך לפגישה עם שר האוצר, ללא עדכון ראש העיר שרצה להיות נוכח בפגישה, בנושא אחר שהיה אמור לסדר לחבר המועצה, יורם שפר, תפקיד במשרד האוצר. גלאם גם לא עדכן את שמעוני על כך ושמעוני שמע על כך בדיעבד.
הרב אביטן ומיריי אלטיט

בתגובה למה שאמר שמעוני "לך תחפש עבודה" ענה לו גלאם בתשובה "מי אתה בכלל", מה שגרם לקרע בין השניים שלדברי המקורבים לראש העיר, גרם לו להיות נחוש בדעתו לפטר אותו מתפקידו.
ביום שני צפויה להיות פגישה בין השניים וראש העיר אמור להגיש לו את מכתב הפיטורין. לאחר מכן צפויה להיות ישיבת מועצת העיר, כדי לאשר את ההדחה ומינוי אחר במקומו. ראש העיר אמר לרב ברדא, פטרונו של גלאם, שאין לו בעיה עם אף אחד מהרשימה שלו ושיבחר מישהו אחר. הרב ברדא אמור להתייעץ היום מה לעשות ואם להחליף את גלאם ביורם שפר או בחי דהרי. אם הרב ברדא יתעקש על השארותו של גלאם, ככל הנראה צפויה יציאתם לאופוזיציה. 
המועמדים המובלים להחליף את גלאם יהיו, הרב יעקב אביטן וחברת המועצה, מיריי אלטיט, שנחשבת כמקורבת לראש העיר והוא אף מעריך אותה בצורה יוצאת דופן.
בשלב הזה הצדדים לא רוצים להגיב, עד לידיעה סופית שגלאם יוחלף.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה