גם יורם שפר יפוטר



בנוסף לפיטוריו של ממלא מקום ראש העיר, תומר גלאם, גם חבר המועצה השני מסיעתו, יקבל את מכתב הפיטורין, כך אומר לנו היום מקורב לראש העיר. מצאת הצום, ביום ראשון ועד יום שני, יגיעו חברי מועצת העיר ללשכתו של שמעוני

 שניים משלושת חברי מועצת העיר של סיעת "אחדות בתכלית", ימצאו עצמם בשבוע הבא חסרי תפקידים רשמיים בעירייה. אחרי שאתמול החליט על פי מקורביו, ראש העיר, איתמר שמעוני, לפטר את תומר גלאם, היום יוצאת הידיעה שגם המשנה לראש העיר, חבר סיעתו של גלאם, יורם שפר, ימצא עצמו מחוץ לתפקידים הרשמיים שעשה עד כה, כולל שלילת התואר, המשנה לראש העיר.
הרב ברדא, שוחח אתמול עם ראש העיר בטלפון ועודכן בקשר לנסיבות שהביאו אותו להחלטות. עדיין לא ידוע אם גם לגבי שפר הוא מודע.

בסביבתו של הרב ברדא, מבינים שמהלך קיצוני מצד הרב שיורה על יציאתם לאופוזיציה, עלול להביא על מוסדותיו קפאון כלכלי, שעלול להביא לסגירתם, כך שלא נראה שהרב ברדא, יעשה מהלך שעלול לגרום לו ולמוסדותיו לא להיות בקואליציה, גם במחיר של ויתור על תפקיד לחברי סיעתו. "יש דברים חשובים לרב הרבה יותר מאשר כסאותיהם של חברי המועצה מטעמו" אומר מקורב לחצר הרב.
ביום ראשון, מצאת הצום, יחל מצעד חברי המועצה ללשכת ראש העיר, שם יתייעץ איתם איתמר שמעוני, בנוגע למהלכים האחרונים אותם הוא מתכוון לבצע. שמעוני, צפוי לבחור בשיחות אלה את מילוי התפקידים שיתפנו ומי יהיה מוכן למלא אותם.
מקורבי ראש העיר אומרים היום "המצב שמה שהיה הוא שיהיה, לא יקרה בשום אופן והפיטורין של יורם שפר, מחזקים את ראש העיר במהלכים שהוא מבצע".
עוד נודע שלתפקיד ממלא מקום ראש העיר ימונה, אפי מור, המשמש כסגן ראש העיר ובמקומו עשויה להתמנות חברת המועצה, מיריי אלטיט.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה