הפעם הוא יעצר עד תום ההליכים



צעיר שדיון בו היה אמור להשתתף, נדחה, ניצל את העובדה ויצא עם הטרקטורון שלו לחוף ניצנים. למזלו הרע היה במקום שוטר שידע שבעבר הוא כבר נתפס ונתון במעצר בית

 מה עושה פסול נהיגה המצוי במעצר בית בשל נהיגה תחת השפעת סם כשהוא מגלה שהדיון שלו בבימ״ש נדחה? יוצא להשתולל עם טרקטורון בחוף הים. רק נראה כי שוב המזל לא שיחק לו והשוטר שתפס אותו בעבר תפס אותו שוב על אף שלא היה בתפקיד. זה הסתיים היום בכתב אישום חמור כנגדו. 

 

ביום רביעי האחרון לקח פקד סהר שאול, ראש משרד התנועה במשטרת אשקלון, את ילדיו הקטנים לחוף הים באזור ניצנים. ״בסביבות השעה 13:30 זיהיתי טרקטורון המתקרב לעברי. כשהתקרב לכיווני זיהיתי את רוכב הטרקטורון כפסול נהיגה שעצרתי בעבר הקרוב בגין נהיגה תחת השפעת סם. למיטב זכרוני הוא היה אמור לשהות במעצר בית. קראתי בשמו והורתי לו לעצור אך הוא נמלט מהמקום בנסיעה פרועה״, מספר סהר.
מספר שעות מאוחר יותר הגיעו שוטרי תחנת אשקלון לביתו של החשוד - צעיר בשנות ה-20 לחייו תושב העיר אשקלון. בעקבות ערנותו של סהר החשוד נעצר, ומאוחר יותר בחקירתו התברר הסיפור בשלמותו. באותו יום היה אמור הצעיר (הנתון במעצר בית עם אזיק אלקטרוני) להגיע לדיון בבימ״ש לתעבורה באשדוד. בכדי לאפשר הגעתו לדיון נפתח ׳חלון זמנים׳ המונע התראה על הפרת מעצר בית דרך האזיק האלקטרוני. החשוד אכן הגיע לבימ״ש, אולם כאשר הבין כי הדיון נדחה בשל העומס הוא החליט לנצל את הזמן ולצאת לסיבוב חופים עם טרקטורון. 
על אף טענותיו של החשוד כי נכח בבימ״ש ולא בחוף הים באותו היום, חוקרי משטרת אשקלון של מרחב לכיש הפריחו את טענתו באמצעות עדותו של סהר ובאמצעות מצלמות האבטחה של בית המשפט שקלטו את הצעיר יוצא עם בגדים מסוימים וחוזר עם בגדים אחרים מאוחר יותר. היום בתום חקירתו, הוגש כנגדו כתב אישום בבימ״ש לתעבורה באשדוד בגין הפרת הוראה חוקית ונהיגה בזמן פסילה. הפעם המשטרה תבקש את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.
״בשבועות האחרונים אנו מבצעים פעילויות רבות כנגד בריונות בכבישים ופסולי נהיגה. זאת במסגרת מבצע ׳מהלך גורלי׳ בו לוקחים חלק כל השוטרים במחוז הדרומי. מעצרו הראשון של הצעיר הזה היה באחת מן הפעילויות הללו ונראה כי הוא לא למד את הלקח. במקרים כאלו אני סבור כי יש להחמיר את הענישה ואני מקווה כי הפעם הוא סוף סוף ילמד את הלקח״.
----
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה