אביסרור משה ובניו החלה לשווק קוטג'ים פרטיים ודירות גן בשכונת "אגמים"



החברה הבונה בשכונה את פרויקט "אביסרור באגמים", החלה בשיווק בתים פרטיים בשכונה החדשה

במתחם הקוטג'ים מציעה החברה למכירה 20 קוטג'ים פרטיים (קוטג' בודד לא דו משפחתי) הכוללים 5.5 חדרים וחצר מרווחת . הקוטג'ים נבנים בסטנדרט גבוה עם חיפוי אבן חיצוני ומפרט פנימי עשיר.

בנוסף החלה החברה לשווק דירות גן ודופלקס גג במבנים של שלוש קומות, הכוללים דירות גן בנות 4 חדרים עם כניסה ישירה וכן דופלקס גג ( קוטג' באויר ) עם כניסה נפרדת המתפרש על פני 2 מפלסים וכולל 5 חדרים. למעשה כל אחת מהדירות במבנים אלו נהנית מכניסה פרטית ללא לובי משותף.

יורם אביסרור סמנכ"ל חברת אביסרור משה ובניו מציין כי שכונת אגמים באשקלון הולכת ונבנית , הפיתוח של השכונה כבר מתקדם ומוסדות הציבור החלו להבנות, במקביל להתפתחותה של השכונה אנו רואים גידול בביקושים מצד משפרי דיור לדירות מיוחדות כמו קוטג'ים, דופלקסים ופנטהאוזים. המשפחות החדשות שמצטרפות לשכונה ורוכשות את אותן דירות מיוחדות הן לרוב משפחות עם מספר ילדים ולכן הן רואות חשיבות בפיתוח השכונה ובהתקדמות בבנייתם של השטחים הירוקים, מבני החינוך והציבור.

פרויקט אביסרור באגמים באשקלון הוא מתחם מגורים הכולל סה"כ 188 יחידות דיור בתמהיל בניינים ודירות מגוון: 2 בניינים מפוארים בני 9 קומות עם 36 יחידות דיור בבניין, 2 בניינים בני 6 קומות עם 24 יחידות דיור בבניין, 2 בניינים בני 5 קומות עם 10 יחידות דיור בבניין, 2 מבנים בני 2-3 קומות של דירות גן ודופלקסים – 14 יחידות דיור למבנה ומתחם הפרטי הכולל 20 קוטג'ים.

חברת אביסרור משה ובניו הוקמה בשנת 1978 בבאר שבע ע"י משה אביסרור המכהן כיום כנשיא החברה. עפ"י דירוג BDI, החברה הגיעה למקום ה-6 בחברות הנדל"ן הפרטיות המובילות בישראל. החברה דורגה לאחרונה במקום השני ברשימת החברות הכי מבוקשות של אתר יד 2. החברה החלה את דרכה בייזום וביצוע של פרויקטים בבאר שבע, וכיום יוזמת ומבצעת אלפי יחידות דיור בפרויקטים למגורים באזורי הביקוש השונים, בין היתר ברחובות, יבנה, אשדוד, מודיעין, ירושלים ועוד. החברה עוסקת גם בנדל"ן מניב – מוכרת ומשכירה אלפי מטרים רבועים של שטחי מסחר ומשרדים במקומות שונים בארץ, בדגש על באר שבע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה