מבצע משטרתי נרחב בחופי אשקלון ואשדוד - עשרות דוחות נרשמו לבעלי רכבים שנסעו בחופים



במשטרת מרחב לכיש ממשיכים עם מבצעי האכיפה, ועכשיו הגיע מבצע אכיפה רחב היקף בחופי אשדוד ואשקלון. המבצע היה בעיקר נגד הנוסעים בחופי הרחצה ושמורות הטבע, אך גם במים ניתנו קנסות לבעלי אופנועי ים סוררים. במהלך המבצע הצילו שוטרי הסיור הימי שלושה מתרחצים שנסחפו והיו באפיסת כוחות

 אמש התקיים מבצע משטרתי נרחב בעיקר בחופי אשדוד ואשקלון. המבצע היה משולב ונטלו בו חלק עשרות שוטרים ממשטרת מרחב לכיש ובין היתר: אנשי השיטור הימי, שוטרי תחנות אשדוד אשקלון ושדרות, שוטרי יס"מ לכיש ולוחמי מג"ב. המבצע התקיים בשיתוף אנשי רשות הטבע והגנים ויחידת הפיצו"ח ומטרתו הייתה אכיפה מוגברת לצד הגברת תחושת הביטחון האישי של המתרחצים בתוך המים ובחופים.

 
במהלך המבצע נרשמו דו"חות תנועה רבים בעיקר לנהגים שנסעו בחופים ולנהגי אופנוע ים שנמצאו נוהגים ללא רישיון או שהשתוללו במים.  בנוסף התמקדו השוטרים בבדיקת אנשים חשודים ומניעת גניבות רכוש וציוד מהמתרחצים הרבים שפקדו את החופים.

במהלך המבצע דווח למוקד 100 של המשטרה על שלושה אנשים ששחו צפונית לנמל אשדוד והתעייפו. צוות של שיטור ימי הגיע למקום וזיהה את השלושה כשהם תשושים. "כשזיהינו אותם הם היו באפיסת כוחות. העלנו אותם לסירה והעברנו אותם בבטחה אל החוף", מספר מפקד יחידת השיטור הימי פקד עירן מסיקה. "מעבר לאכיפה מוגברת, מטרתו העיקרית של המבצע היא לוודא שהמתרחצים והמבלים בחופי הים ישובו לביתם בבטחה ועם כל הרכוש עמו באו. בכדי שזה יקרה היה עלינו למנוע גניבות בחופים, טביעות, ונסיעה פרועה הן חוף והן בתוך הים עצמו", מספר פקד מסיקה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה