שני תושבי אשקלון חשודים ביבוא "קריסטל" מלוס אנג'לס



בפעילות של משטרת אשקלון, על פי מידע מהמכס, נעצרו השניים שייבאו סמים באמצעות הדואר. מחר יוגש נגדם כתב אישום

הסמים שנתפסו. צילום: חטיבת דובר המשטרהכתב אישום יוגד מחר (ראשון) כנמגד שני חשודים שייבאו סמים מלוס אנג׳לס באמצעות הדואר. בפעילות של משטרת אשקלון עפ״י מידע מהמכס נעצרו שני חשודים אשר עפ״י החשד ייבאו סמים מסוג ׳קריסטל׳ לישראל באמצעות הדואר דרך אינטרנט היישר מארה״ב. מחר צפויים להגיש כנגדם כתב אישום.
בימים האחרונים התקבל מידע במשטרת אשקלון על משלוח סמים המיועד לתושב אשקלון באמצעות חבילת דואר. בלשי המשטרה שמו את ידם על המשלוח אשר הכיל עשרות גרמים של חומר החשוד כסם מסוג ׳קריסטל׳. תחילה החשוד שהזמין את הסמים נעצר בביתו שברחוב הנמל באשקלון, ע״י בלשי משטרת אשקלון שהגיעו אליו במיוחד ע״מ ׳למסור׳ לו את החבילה שהזמין באמצעות האינטרנט. 

 
בחקירתו ע״י חוקרי התשאול של משטרת אשקלון סיפר כי חבר מעבודתו ביקש ממנו את כתובתו ושמו ע״מ לבצע הזמנות מהאינטרנט בטענה שרוצה להתחמק מתשלום מכס. המחיר היה ככל הנראה 100 דולר לגרם. כך עפ״י החשד הוא ביצע 4 הזמנות של משלוחי סמים באמצעות האינטרנט. 
במהלך ביום מסירת הסמים, נעצר חשוד נוסף בקרית מלאכי ע״י בלשי המשטרה. מעצרם של שני החשודים (בן 32 ובן 43, תושבי העיר אשקלון) הוארך מספר פעמים, והשבוע הוגשה כנגדם הצהרת תובע. בתום החקירה שהתנהלה במשטרת אשקלון של מרחב לכיש, מחר צפוייה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדם כתב אישום בבית משפט מחוזי ב״ש בגין ייבוא סמים לישראל.
 צילום: חטיבת דובר המשטרה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה