תיעוד: פרץ למשרד עורכי דין ועכשיו יחפש מי ייצג אותו



מי העורך דין שירצה לייצג חשוד בפריצה למשרד עורכי דין? הפורץ נעצר על ידי משטרת אשקלון והיום יוגש נגדו כתב אישום

 כנראה שעורך הדין הזה כבר לא ייצג את הצעיר שפרץ אליו למשרד. משטרת אשקלון עצרה לפני מספר ימים חשוד שפרץ למשרד עורכי דין בעיר ונמלט מהמקום בידיים ריקות לאחר שהאזעקה פעלה. היום הוגש נגדו כתב אישום.

 לפני מספר ימים (בתאריך 29.9 בשעה 19:00 לערך), התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת מחוז הדרומי על פריצה למשרד עורכי דין ברחוב הרצל בעיר אשקלון. בעל המשרד עלה על ההתפרצות בעקבות האזעקה שפעלה במקום ומיד התקשר למשטרה. בתוך דקות ספורות כוחות סיור ובילוש של משטרת אשקלון הגיעו למקום, ערכו סריקות ונפתחה חקירה מהירה. באמצעות צילומי מצלמות האבטחה, השוטרים זיהו את החשוד משוטט במשרד, מחטט במגירות ולאחר מספר דקות עוזב את המקום.

עוד באותו הערב הגיעו בלשי משטרת אשקלון לביתו של החשוד, תושב אשקלון בשנות העשרים לחייו.
החשוד נתפס כשלגופו פריטי הלבוש כפי שנצפו במצלמות האבטחה זמן קצר קודם לכן.
החשוד נעצר ונלקח לחקירה במשטרת אשקלון. לחוקרי משרד התשאול של התחנה סיפר כי מדובר באדם שדומה לו ובהמשך הכחיש את ההתפרצות. במהלך החקירה הבינו החוקרים כי ככל הנראה לאחר שפרץ למשרד פעלה אזעקה שהבריחה אותו מהמקום בטרם הספיק לגנוב דבר מה.
לאחר שמעצרו הוארך פעם אחת, היום הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום באשדוד באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל בגין התפרצות לבית עסק.
רפ״ק אורן בוכניק ראש משרד הבילוש והמודיעין של משטרת אשקלון סיפר כי מעצר הפורץ התאפשר בזכות תגובה מהירה של שוטרי הסיור לצד חקירה ופעילות מהירה של בלשי התחנה. ״המאבק בפורצים ובגנבי רכוש הוא יום יומי ואנו משקיעים בו לא מעט מאמצים במישור המודיעיני ולא מעט אמצעי חקירה. בנוסף אנו מבצעים פעילויות יזומות שתכליתן מניעה וסיכול של התפרצויות וגניבות. בשורה התחתונה המטרה היא להבטיח את ביטחונם האישי ושלמות רכושם של אזרחי העיר״, מוסיף רפ״ק בוכניק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה