הכוכבת של אמא



בחודש האחרון עלתה לאוויר בHOT העונה השנייה של הסדרה "פושרז". יאנה (34) ולינוי (8) זורין הן אימא ובת, שמתגוררות באשדוד וחולמות על ההישגים הגבוהים ביותר בעולם הבידור. פגשתי אותן לראיון על חלומות, שאיפות ודחיפות חיוביות.

 

לינוי זורין בת השמונה לומדת בכיתה ג' בבית הספר אמירים, אך היא רחוקה מלהיות ילדה רגילה. היא מצטלמת, שרה ומשחקת מגיל שנה. מאחוריה, אימא שלה- יאנה, אשר מנהלת סוכנות טאלנטים משלה ומקדמת את לינוי ככל שניתן להישגים הגבוהים ביותר.

"לינוי מצטלמת מגיל שנה. הלכנו ברחוב בתקופה שגרנו בלוס אנג'לס ופנו אליי וביקשו לצלם אותה לקטלוג. הסכמתי ומשם המשכנו הלאה." יאנה נזכרת בתחילת המסלול "אחר כך, בארץ, עבדנו עם סוכנות מסוימת ובהמשך פתחתי את סוכנות NEXT  בתל אביב- לינוי היא הקמע של הסוכנות."

לינוי, איך היו לך הצילומים לסדרה ואיך הם השפיעו עלייך?

"היה כיף, היו קטעים מביכים. יש חברה שברוגז איתי כי כל הזמן ילדים מהכיתות האחרות באים ושואלים אם זו אני מהטלוויזיה. שאר החברות מפרגנות- הן גם רוצות להיות מפורסמות."

יאנה: "אחרי שהיא ראתה את ה'קונצים' שלה בטלוויזיה, היא כבר לא עושה אותם. בכל דבר בחיים, ילדים רוצים רגע לעצמם. גם באמצע שיעור ילד רוצה לצאת ולטייל, אבל הוא לא יכול. לינוי ראתה מהצד את הקטעים שהיא עשתה והתפדחה- אז היא הפסיקה."

בפרק הראשון למשל, רואים אותך מבקשת מאימא להפסיק וללכת לשחק. אבל את אוהבת להתעסק בתחום- אז מה קרה ברגע הזה?

לינוי: "התעייפתי ולא רציתי, אבל עכשיו בא לי. אני שמחה שאימא דוחפת אותי."

הורים "פושרים" זו תופעה מוכרת, אך התוכנית- גם בעונה הראשונה וגם בעונה הנוכחית, הראתה את הצד הקיצוני בו הורים עומדים מאחוריי הילדים שלהם, לפעמים קצת בהקצנה- דוחפים ליעדים ולא מוכנים לקבל לא. יאנה מסבירה לנו "כל ההורים הם בעצם פושרים, כל אחד דוחף לכיוון שלו. הורים יכולים לדחוף את הילדים להיות כוכבים או עורכי דין, זו עדיין דחיפה. לדעתי הרקע הזה טוב מאוד."

מה זה תורם ללינוי לעתיד שלה?

יאנה: "לדעתי, זה נותן לילדים ביטחון עצמי. רק בן אדם חזק יכול לצאת מכל הסיפור הזה- יש כאן המון חשיפה לחיים האישיים, זה שיעור טוב לחיים. בנוסף, תחשבי שלינוי עובדת מגיל שנה וכל הכסף שהיא הרוויחה שמור לה בצד, ללימודים או למה שתרצה לעשות. זה עדיף מלמלצר בגיל 16, זה הכסף שלה, לעתיד שלה."

לינוי, מה תרצי להיות בעתיד, מה החלומות הגדולים?

לינוי:" כוכבת או רופאה. אני רוצה לשיר עם שרית חדד ולהצטלם עם בר רפאלי."

יאנה: "היא מאוד רצתה להצטלם עם שרית חדד. רצינו לשלוח אותה לבית ספר למוסיקה העונה, אך כנראה שהיא כבר התעייפה מהצילומים של "פושרז" ולא רצתה. אחר כך כשראינו ששרית חדד הצטרפה לשופטים התבאסנו."

לינוי: "אז אני אתקבל שנה הבאה."

איך עולם הבידור משתלב עם ילדה רגילה בת 8 שצריכה ללמוד וללכת לבית הספר?

יאנה: "היא לומדת טוב, היא לא מחסירה כמעט בית ספר ואימא שלי תמיד יושבת איתה על ש.ב, היא יודעת שחייבים לעשות. אפילו הציעו לה לעבור לכיתת מחוננים, אבל אני לא רוצה להעביר אותה בינתיים. זה לוקח זמן שלדעתי עדיף להשקיע בדברים אחרים."

לינוי: "אני הכי אוהבת ללמוד ספורט ואומנות. אני משחקת עם חברות מחבואים ועוד כל מיני משחקים כאלה."

אז מה אתן מציעות לילדי אשדוד, שחולמים להיות כוכבים?

לינוי: "להגיד לאימא שלהם."

יאנה: "כל ילד שרוצה להגיע לאנשהו, צריך רק לרצות. יש הורים שיש להם את הפוש וכל הורה רוצה שהילד יצליח ויהיה לו טוב, לא משנה באיזה תחום. לדעתי צריך להגשים חלומות."

הסדרה "פושרז" משודרת בימים שני עד רביעי בשעה 22:30 בערוץ HOT3.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה