הסיבה היחידה שנעים עוד כאן היא הכסף



אחרי שני הפסדים, חזרה בית"ר ת"א/רמלה לנצח. הקורבן, הפועל אשקלון, שרק שלושה ימים קודם הביאה את גביע הטוטו בפוקס. הלוזרית של הליגה

 אייל לחמן, מהמאמנים הגרועים בליגה הלאומית ובכלל, פוטר אחרי תוצאת התיקו 3 מול בני לוד. נכון אשדוד במקום השני, אבל שם יש גם אנשים מבינים בכדורגל והקבוצה היא שלהם ואת הבלוף שנקרא אייל לחמן, הפסיקו לפני שיגיעו למצב של חוסר עניין בליגה אחרי שתבוא הנפילה אם הוא ישאר.
בהפועל אשקלון, יש אומנם אנשים עם הבנה בכדורגל, לא כולם, החל מאבי נמני שמנסה לעזור מהיציע ואי אפשר לקחת לו את זה שהוא מבין בכדורגל ואמר לי מישהו אתמול ביציע ברמלה, שאחרי שאשקלון פיגרה במשחק לפני שבוע מול הפועל רמת גן 3:0, הוא קרה לכל הקבוצה "שכונה". כל הקבוצה זה כולל את המאמן, העוזר מאמן והעוזר של העוזר ואני מסכים איתו לחלוטין. בקיצור יש לקבוצה הכל אבל אין מי שיקח.

אז סביר להניח שהעברית היא שפה שגורה בפי השחקנים, לפחות רובם, אז איפה הבעיה?.
יש מצב שחלק מהשחקנים פשוט חסרי מוטיבציה, אבל זה לא המצב ולו רק בגלל העובדה שהכסף נכנס לחשבון הבנק שלהם בזמן. אבל יכול להיות שיש כאן איזה סבוטאג' שלהם כלפי הצוות המקצועי? יכול להיות. 
שחקנים בקבוצה אולי הכי עשירה בארץ, בגלל שהגב שיש להם אוהב כדורגל הביא אותם למצב של אפטיות. 
גביע הטוטו זו נחמה אם לא מסתכלים איך הקבוצה השיגה אותו ויש לי הרגשה שהאופוריה מהזכיה עדיין קיימת ומישהו שכח להוריד אותם לקרקע, כי עם כל הכבוד לטוטו, הליגה זה הדבר האמיתי ושם עד עכשיו, נכשל גדול עם הרבה סימני קריאה, אבל לצידם גם סימני שאלה, האם העונה הסתיימה עבור אשקלון? לדעתי כן ולא חשוב מה יביאו בינואר.
אין צורך לבזבז עוד כספים על חודש ינואר להבאת שחקנים. יש לאשקלון שחקנים ולו רק בגלל שמותיהם, מסוגלים לעשות עליה, אבל אין להם מנהיג שיכוון אותם איך עושים את זה. המנהיג שלהם רדום והמנהיג ביציע (נמני) כנראה לא ברור למאמן, עוזרו והעוזרשל עוזרו. בדיבורים הם חזקים (מזכיר את לחמן הקשקשן). יובל נעים, תלך, תשאר, את הנזק הבסיסי כבר עשית. מעכשיו זה אתה והקהל של אשקלון ואלוהים יעזור לקבוצה כי אתה כבר מיצית.
אז למה בכל זאת נעים, עוד באיזורינו? כסף והרבה כסף. רוצים שהוא ילך, תשלמו כ - 400 אלף שקלים לעונה, למה לוותר. הקהל של אשקלון לא יוותר והוא ימשיך לדרוש את ראשו של המאמן, אפילו אם המשפחה של נעים, שיושבת ביציע, לא תאהב את זה שהאוהדים רוצים את ראשו.
במשחק לפני שבוע ברמת גן הם הטיחו באוהדים "יאללה תסתמו את הפה שלכם" לא אמרו לי ולא על בסיס שמועה, שמעתי במו אוזני.
ביום רביעי הבא, תשחק אשקלון מול מכבי שערים במסגרת גביע המדינה. המשחק יערך בנס ציונה. המשחק  הבא במסגרת הליגה, יערך בראשון לציון בגלל עונש הרדיוס שיש לאשקלון (וגם שזרוע חורף במגרש). 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה