פשוט לא כוחות



תמיד יש שיאים חדשים במועצת העיר. ישיבת התקציב אמש (שני) נתנה לנו שואו אמיתי וקרב שלא היה שווה כוחות מתחילתו בין שתי נשים. צפו בוידאו

מה גרם לחברת המועצה, מיריי אלטיט, שבדרך כלל שתקנית וממעיטה לדבר בישיבות המועצה, לקחת את המיקרופון, לנצל את זמנה, 10 דקות, ולתת לריקי שי, חברת מועצה אף היא, נוק אאוט כבר במערכה הראשונה. שי, ניסתה להגיב ואז התואר או הטייטל של ריקי שי, ד"ר, בלט בדבריה של אלטיט, תואר שאותו נושאת ריקי שי.
מסתבר שיום קודם, בישיבה מקדמית של חברי מועצת העיר בנושא התקציב, תקפה ריקי שי, את חברי המועצה ואמרה עליהם "אתם כולכם ייסמנים תפסיקו להיות כאלה" ואז עשתה תנועה של השתחוות שחברי המועצה קדים לראש העיר.

אלטיט, שראתה את שי מתכוונת לעזוב את המקום אמרה לה "את לא מתנהגת לעניין וזה כבר פופוליזם זול. את מרחיקה לכת עם תנועת ההשתחוות".
אלטיט שראתה שריקי שי מסרבת להקשיב לדבריה ותוך כדי כך היא אומרת לה "אם יש לך מה לומר לי תצרי קשר בפרטי", ענתה לה "אני לא מחייגת אלייך. אני אדבר כאן ואת תשארי להקשיב" אבל שי החליטה לעזוב את המקום. אז קראה אלטיט לכיוון שי "חוצפנית". אלטיט: "היא לא מכבדת את חברי המועצה ומסרבת לשמוע מה יש לחברי מועצה אחרים להגיד לה".
שי עזבה את המלון שאירח את שיבת מועצר העיר המקדמית. סגירת החשבון הסתיימה.
כמעט כל חברי המועצה בחרו לדבר, כי הרי התקשורת נמצאת שם. כך שמענו את חברי המועצה בזה אחר זה ואלה שבחרו לא לדבר, כנראה גם אין להם מה להגיד לציבור שבחר בהם, כי הרי הם כמו אויר.
בתוך כל האקשן אושר התקציב ברוב קולות הקואליציה. 1.8 מיליארד שקלים יתחילו לעבוד לטובת העיר.
ישיבת מועצת העיר מתנהלת כמעט באלימות מילולית בעיקר מצד האופוזיציה שמטבע הדברים רוצה להשמיע את דבריה, אבל יש כבר הרגשה שאין שליטה על הנעשה במועצה וכל מי שצועק חזק יותר גם ישמע הרבה יותר. יושב ראש המועצה, שבתאי צור מרבה לאיים ומעדיף לא לעשות, מה שנותן לחברי האופוזיציה לגיטימציה להמשיך לצעוק ואפילו לקלל. כאשר צור איים על חברי האופוזיציה שיוציא אותם מהאולם, ויש לו את הסמכות לכך, הם נעמדו (שי וסופר) ואמרו לו "תוציא אותנו", צור בחר להתעלם. מר שבתאי צור, אם אתה לא מתכוון מראש להוציא אותם אז למה אתה מאיים עליהם?. עשית צחוק מפקודות העירייה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה