תביעה נגד כפר הנופש לחיילים באשקלון - אחד העובדים שהחליק על שכבת קרח שהייתה באחד המקררים



תובע לפצותו בגין הנזק שנגרם לו. את התביעה הגיש עו"ד איל כהן

 

לפני כשנתיים במסגרת עבודתו של אחד מעובדי המקום, הוא נכנס לאחד המקררים הגדולים בכדי להוציא סחורה. בעקבות שכבת קרח שהצטברה על רצפת המקרר, איבד האיש את שיווי משקלו החליק ונחבל בכתפו הימנית, ואף נקע את קרסולו. לאחר המקרה הוא נלקח לבית החולים "ברזילי" באשקלון שם אובחן כי הוא סובל מנקע בקרסול, חבלה בכתף ימים ופגיעה וכאבים בעמוד השדרה והוא נאלץ להיעדר מעבודתו למשך כשלושה שבועות.

לאור המקרה פנה האיש לעורך הדין איל כהן בכדי להגיש תביעה כנגד הביטוח הלאומי וכנגד כפר הנופש. לאחר שנקבעו לנפגע אחוזי נכות בביטוח הלאומי וקבלת פיצוי של עשרות אלפי שקלים בגין המקרה, הגיש הנפגע תביעה כנגד כפר נופש לקבלת פיצוי נוסף בגין המקרה, לאור רשלנות המקום.

יצוין כי על פי כתב התביעה, שהוגש אף הוא באמצעות עו"ד כהן איל ממשרד עוה"ד כהן-קריסי המתמחים בתביעות נזיקין וביטוח לאומי, צוין כי במספר הזדמנויות התריעו עובדים על הסכנה הטמונה ברצפת הקרח במקרר, אולם לא נעשה דבר. רק לאחר אותו מקרה טופלה הנזילה במקרר, הוסרה שכבת הקרח והבעיה תוקנה וגם זאת לא באופן מלא.

במסגרת כתב התביעה טען עו"ד כהן כנגד כפר הנופש כי "מעשיה או מחדליה של הנתבעת ו/או מי ממנהליה עולים כדי רשלנות", בין היתר, לאור כך כי הנתבעת "לא דאגה לקיום רצפת מטבח יבשה, והותירה את הרצפה שעליה שכבת קרח חלקה ו/או מסוכנת ו/או בלתי בטיחותית, דבר המהווה מכשול וסכנה של ממש לעובדי המקום ולתובע בפרט", בנוסף, כך על פי כתב התביעה, נטען כי הנתבעת "לא דאגה להזהיר את עובדי המקום והתובע בפרט, בגין הסכנה שבמקום".

במסגרת כתב התביעה נתבע כפר הנופש לפצות את העובד בגין הפסדי שכר, הוצאות רפואיות, נזקים עתידיים ועוגמת נפש. 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה