'צעירי אשקלון' תופסים תאוצה



הלהקה הייצוגית החדשה של העיר מעלה הילוך: ביום שני האחרון יצאו 22 חברי הלהקה לאולפן הקלטות מקצועי שם הקליטו את ארבעת השירים הראשונים של הלהקה

 הלהקה הייצוגית החדשה של העיר מעלה הילוך: ביום שני האחרון יצאו 22 חברי הלהקה לאולפן הקלטות מקצועי שם הקליטו את ארבעת השירים הראשונים של הלהקה.

 כזכור, הלהקה הוקמה באוקטובר האחרון במטרה לייצג את העיר באירועים ייחודיים ובטקסים עירוניים. לשם כך, כאמור, עמלים חברי הלהקה בימים אלו על יצירת רפרטואר שירים ובקרוב תחל הלהקה בהכנת שירים לטובת טקסי הזיכרון הממלכתיים שיתקיימו בעיר.

 הלהקה הוקמה בהובלת אגף תרבות, נוער וספורט ופועלת במרכז למוסיקה (הקונסרבטוריון העירוני) בניהולו האמנותי ובבימויו של תמיר קמחי ובניהולו המוסיקלי של שחר דואדי (שאקי).

 מנהל אגף תרבות, נוער וספורט, נמרוד גלנטה: "תהליך הקמת הלהקה היה מאתגר וכך גם בחירת בני הנוער במהלך האודישנים, במהלכה התייחסנו באופן מקצועי למגוון החברתי והתרבותי העצום שיש בעיר. נכון להיום פועלים בלהקה 22 בני נוער שנבחרו בקפידה על ידי מנהל הקונסרבטוריון, גיא פרטי והבמאי, תמיר קמחי. אני בטוח שנהנה מפרי העבודה המעמיקה והמושקעת של בני הנוער ומאחל להם הרבה הצלחה". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה