זה הזמן להתעדכן- כל הטרנדים החמימים של אביב 2016



אם היה ספר חוקים שקשור באופנה, בוודאות אפשר לזרוק אותו לפח.הכל חוזר, הכל הולך וכמה שיותר משוגע ויצירתי ככה יותר טוב. אופנת האביב 2016 באה בוודאות לומר דבר אחד- תפסיקו להיות משעממות ותתחילו לבטא את עצמכן דרך הניראות החיצונית שלכן. בטוח יש לכן מה לומר.

אולי עונת האביב הקדימה קצת את זמנה (חם יחסית לחודש מרץ, לא?) אבל אחרי שהיה לנו ממש קר זה דווקא כיף להרגיש חמימות ולהתלבש בצורה קלילה יותר. חוץ מזה, בדיוק הגיעו לחנויות הקולקציות החדשות של עונת אביב 2016. עד כמה הם יתנו מענה למה שנחשב אופנתי ולוהט בעולם? עדיין לא בדקנו. אבל כדאי לכן להציץ ולראות מה הוגדר כשיא האופנה בעולם ורק אחר כך ללכת ולבצע רכישות.
מוכנות? קבלו:

כולנו מכירות את השיר "בקיץ הזה תלבשי לבן", אבל לא כולנו מרגישות בנוח ללבוש לבן כי לימדו אותנו שזה משמין. בקיצור תשכחו מזה. הקיץ תלבשו לבן בלי קשר לחג השבועות או לזה שאתן עומדות להתחתן (מתחתנות? מזל טוב!) ולא סתם לבן- תחרה שקופה זה ה- דבר וזה הולך ממש טוב עם קשירה פפיונית שחורה. טייק א- לוק:
הלאה!
אם צהוב היה ה- צבע של עונת אביב קיץ 2015, הקיץ הזה יש צבע אחד ויחיד שפריטים בשלל גוונים היותר עמוקים הוא חובה בארון של כולנו. הכוונה כמובן לצבע הירוק.

שמלות מקסי ארוכות וסגורות שלא חושפות שום טפח הן אמירה שונות וקצת יותר קלאסית בעונות החמות, אבל ללא ספק יוצרות סקרנות. במיוחד כשהן מגיעות בשלל הדפסים מלאי חיים:

זוכרות שלפני שנתיים בערך בכל מקום אפשרי ראיתן בחורות לובשות פסים שחור לבן? בקיצור זה כל- כך האופנה של לפני שנתיים. אביב 2016 מבשר לכן חד משמעית- פסים זה סבבה, אבל תנסו לגוון בצבעים, שלא תפספסו את הקטע:
חצאיות ונהנות- לא עוד חצאיות מיני קצרצרות שצריך למשוך כלפי מטה. חצאיות באורך הברך וקצת מתחת לו יתנו לכן מראה נשי, מתוחכם ומלא בסטייל. החוקים? אין חוקים.
 מאז ימי ריטה כתפיים חשופות לא היו כל כך מדוברות. לא משנה אם זו חולצה, שמלה טוניקה או  (הכניסי כל פריט אחר)- הכתפיים העונה הולכות ליהנות מחשיפת יתר:
השמלה השחורה והקטנה מקבלת 'טוויסט' שובב ומגיעה בחיתוכים חדים ונקיים, עם אמירה עוצמתית שתתן לכן מראה דרמטי במיוחד:
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה