יינות ביתן יוצאת מהבית: תקים מתחמי קמפינג בהם יימכרו מוצרי טיולים



לאחר שהרחיבה הרשת את פעילותה לתחום מוצרי "עשה זאת בעצמך" בשיתוף פעולה עם סיטי שופ, היא תתחיל למכור מוצרי קמפינג של המותג פלנרו ביותר מ-20 מסניפיה. כך מפרסם האתר כלכליסט

 מאת: נורית קדוש
יינות ביתן תתחיל לשווק מוצרי טיולים, ולצורך כך היא תקים בסניפיה הגדולים מתחמי קמפינג שבהם יימכרו אוהלים ושקי שינה, כך נודע ל"כלכליסט"

חודשים ספורים לאחר שהרחיבה פעילותה לתחום מוצרי ה־DIY (עשה זאת בעצמך), במסגרת שיתוף פעולה עם רשת סיטי שופ, מעמיקה רשת יינות ביתן את אחיזתה בתחום הנון פוד. ל"כלכליסט" נודע כי לקראת תחילת עונת הטיולים תחל הרשת למכור מוצרי קמפינג של מותג פלנרו ביותר מ־20 מסניפיה. בסניפים האמורים יוקמו מתחמי הקמפינג הכוללים אוהלים בגדלים שונים, שקי שינה, מזרנים מתנפחים, מחצלות, ערסלים, כיסאות פיקניק, צידניות חשמליות, מנגלים, אביזרי מנגל, ערכות קפה ועוד.

מוצרי הנון פוד מאופיינים ברווחיות גולמית גבוהה יותר ממוצרי המזון, וככאלה הם תורמים לפעילות הרשת. עם זאת, מדובר במוצרים הדורשים שטחי תצוגה רחבים ולכן שילובם מתאפשר רק בסניפים גדולים. "בעונת הטיולים מאות אלפי מטיילים מתיירים את הארץ, ואנו חושבים שכניסה לתחום זה היא חשובה ותיתן ערך הן לצרכנים וגם לנו", אומר ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של הרשת, "התחברנו לחברה שמתמחה בתחום והשקענו במהלך מאות אלפי שקלים". המהלך הנו המשך להקמת מתחם עשה זאת בעצמך בסניף אשקלון הצפוני של רשת יינות ביתן, המשתרע על כשליש מהחנות שגודלה 5,000 מ"ר.

 המתחם הוקם בתחילת השנה בשיתוף רשת סיטי שופ בהשקעה של כמיליון וחצי שקל. במתחם מציעה הרשת יותר מ־4,000 פריטים המספקים פתרונות לבית במגוון קטגוריות כמו כלי בית ומטבח, מוצרי חשמל, פריטי טקסטיל, ציוד וקמפינג, מוצרי אמבטיה וכלי עבודה. רשת סיטי שופ המונה 12 סניפים הוקמה ב־2010 בהשקעה של כ־20 מיליון שקל. מטרת הבעלים של סיטי שופ יוסי ביבס היא להרחיב את הרשת בתוך כשנתיים לכ־40 סניפים בפריסה ארצית בזכיינות, בבעלות פרטית וכסניפים בתוך יינות ביתן.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה