מה בסך הכל ביקשנו, נקודה אחת



הכל מוכן לקראת ההכרזה על עלייתה של הפועל אשקלון לליגת העל. יש רק בעיה קטנה, מכבי הרצליה. לא צריך לנצח אותם אבל גם לא להפסיד.היום(שישי) בשעה 17:45 נדע הכל

 לפני כשנה עלתה הפועל אשקלון לליגה הלאומית מליגה א'. היום יכולה לעשות הפועל אשקלון מה שלא עשו קבוצות גדולות ממנה ולבצע את הבלתי יאומן, מקבוצה שהייתה על סף ירידה, הפכה להיות מועמדת לעלות ליגה כשהכל תלוי רק בה ובשחקניה שהביאו אותה עד הלום. יום שישי ה - 6 למאי עשוי לעלות את הקבוצה לליגת העל ולהביא עיר שלמה לטרוף, מה שאומר שהמשפחה תאלץ לדחות או לוותר על ארוחת שישי, כי כולם כולל כולם יהיו במזרקות הסמוכות לכפר הנופש של החיילים ולבלות שם כמה שעות.
אבל לא נקדים את המאוחר, הרצליה עדיין בתמונת העליה אם תנצח את אשקלון שעשתה ביום שני קמבק מפואר כאשר ניצחה את הפועל פתח תקווה 5:4, מהמשחקים הכי מטורפים שנראו במגרש האשקלוני.

חמש שנים אחרי שנשרה מליגת העל תמצא עצמה אשקלון במצב שהשיירות לעיר יכולות לקחת גם שעתיים עד ההגעה, בסך הכל להביא את הנקודה הכי יקרה של השנים האחרונות, נקודה שאחריה אין חזור ותתחילו להתרגל לשמות הגדולים של הכדרגל הישראלי: מכבי ת"א, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע ואפשר להתחיל להתרגש. לאשקלון יש בעיה שהשוער הראשון ליאור חדריאן, הורחק במשחק הקודם ובמקומו יכנס לשער, רז רחמים, כן הבן של אסי, מנכ"ל הפועל באר שבע, שבילה פה כמה שנים בשער אשקלון ועשה שנים יפות.השבוע שבתו השחקנים בגלל שבתחילת העונה הורידו להם את מענק העליה וככל הנראה התוצאות שהיו אז היו בהתאם והקבוצה דישדשה בתחתית, השבוע החליטו השחקנים (מעניין מי מעודד אותם) לשבות עד שיחזירו להם את מענקי העליה. אינטרסנטים? נכון, מבחינתם בצדק, מבחינת הקבוצה רעיון גרוע.
יש מסקנות מההתנהגות הזו של השחקנים ואת מה שיש לי להגיד אכתוב אחרי המשחק שבו הם צריכים להביא נקודה אחת בלבד. יביאו לא יביאו הם יבינו לפחות שפה זה לא שכונה, אבל נשאיר את זה ליום שאחרי וקודם שיביאו את הנקודה.
השיירות מתארגנות להגיע למשחק בהרצליה וגם 3 אוטובוסים יעמדו לרשות האוהדים. נפגש במגרש.
מועדון ספורט אשדוד עלתה בשבוע שעבר לליגת העל ומחכה להפועל אשקלון שתעלה.
שאר משחקי היום בפלייאוף העליון שיערכו היום בשעה אחידה 16:00:
הפועל ר"ג - מ.ס. אשדוד
הפועל קטמון - בני לוד
הפועל פ"ת - אחי נצרת
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה