פרובינציה נשארת פרוביציה



לא חשוב מי מעביר ידיעות בנוגע לקבוצת הפועל אשקלון רק לאתרים ארציים, תוך שהוא פוסח על המקומיים. מי אנחנו בכלל?. אז ככה הפועל אשקלון, נשארה שכונה שכוחת אל, עם ניהול של ליגה לאומית ואולי אפילו נמוך מזה. נמני שמעת?

 אין לי שמץ של מושג אם אבי נמני מעורב השנה בנעשה בכדורגל האשקלוני, אין לי מושג למה התעקש ראש העיר להשאיר את יובל נעים, אין לי מושג למה צריכים להתבזות בליגת העל ולהתרסק לרסיסים לכמה עונות טובות.
כולם, כולל אני עם הביקורת הקונסטרוקטיבית שהיו כמה אנשים שהפכו אותה לדסטרוקטיבית, לא מבינים למה למשל הפועל אשקלון עושה מעשה חיובי אחד סוף סוף, ממנה דובר והופכת אותו לאויר?. הלו, מה בדיוק עובר לכם בראש? נפלתם על עיר מפגרת?.

טוב, בוא נתחיל בזה שאין ספק שאבי נמני יהיה מעורב בהבאת שחקנים, למרות שיש פה אתיקה פגומה בגלל היותו סוכן שחקנים ובעל עניין בהפועל אשקלון, בעל עניין מאוד כבד ואולי הוא למעשה בעל הדעה כאן. אז שמישהו לא יחשוש ויבהיר את הנקודה הבעייתית בלי הרבה חגיגות ובלי הרבה פוזה. שתיקה בנושא לא תעזור הרבה ותמיד תשאר עננה כבדה מעליו.
אז נכון שאתר "one" הוא באמת הכי גדול שיש בתחום הספורט ואין עוררים על כך, אבל ללכת להדליף להם כל ציוץ שעושים וכאילו לא להביא את זה בשמכם, נראה קצת תמוה. אין ספק שכולם רוצים להיות בלעדיים לגבי ידיעות על כל קבוצה, אבל לפעמים שוכחים שזו עונת המלפפונים בה ניתן להגיד הכל, לזרוק שמות, לעשות כותרות ובסוף מתברר שהבלון היה נפוח וירטואלית, הכל כדי שאוהדי הקבוצה יחשבו שיש תנועה בקבוצה.
יובל נעים, הוא הסמכות המקצועית (לא מתלהב מזה) ויש לו את כל היכולות לעשות מקצועית מה שהוא מבין, אבל הלו, יש פה אנשים שמלווים את הקבוצה כל השנה לא רק בחגים ובמועדים לשמחה, אז אם תתחיל לשחרר חומרים רק למקום אחד, היחס אליך יהיה בהתאם, במיוחד שהובטח על ידי ראשי הקבוצה שתהיה מסיבת עיתונאים מסודרת, בה ינתנו לעיתונאים המקומיים והארציים תשובות על כל השאלות. לא לנו באופו אישי ושלא תתבלבלו, אלא לאוהדי הקבוצה שאני שמח שקיבלתם את דעתי, שחייב להיות מישהו מקרב האוהדים בתוך ההנהלה, גם בדעה מייעצת וגם בהעברת המסרים לאוהדים מתוך "הבור". מונח קצת כבד לקבוצה שאין לה ארטילריה כבדה.
עכשיו איפה ההנהלה? ממי אתם מוטרדים? מהכסא עליו אתם יושבים שיקחו מכם?. מה כל כך טוב שאיבדתם את העקרונות שלכם "טובת הקבוצה". זה כבר נראה כמו טובתכם האישית, אין צורך להסתתר מתחת לשמלה של אף אחד, לא נמני ולא נעים ולא אף אחד, שתנהלו או שינהלו אתכם כמו שזה נראה עד עכשיו.
מכיוון שמינוי הדובר היה מהלך נכון, נבון ובוגר אפילו, אז למה לא להעביר דרכו את כל הידיעות על מה שקורה בקבוצה והוא יעביר אותם באמצעים המקובלים לכל העיתונאים ללא יוצא מהכלל ובאותו זמן. 
אשקלון עדיין חיה בתוך ליגה א' והליגה הלאומית, במקום להיות בליגת העל כמו הגדולות, מכבי ת"א, בית"ר ירושלים, הפועל ת"א, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ואחרות.
דוגמא קטנה להתנהלות מכבי תל אביב בנוגע לערן זהבי, העברה של עשרות מיליוני שקלים. "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מודיע כי, ערן זהבי, קיבל את אישור המועדון לנהל מגעים עם קבוצת גאונגז'ו ר.פ הסינית בנוגע להשלמת העברה". זהו, כלום מעבר לזה. רק מסכום ההעברה שמכבי תל אביב קיבלה (8 מיליון  דולר) מהסינים, הפועל אשקלון יכולה הייתה להתקיים בשתי עונות בליגת העל.
בשבוע שעבר היו כאן שוב אנשי ההתאחדות לכדורגל כדי לראות מקרוב את הסיכוי בכלל שאשקלון תשחק במגרשה. על פי ההכנה שאיצטדיון טדי נבחר כמגרש חלופי,  יכול להיות שרק בחודש ספטמבר  - אוקטובר, יהיה ניתן לשחק כאן את משחקי הליגה.
הכתבה הבאה תעסוק בנוער וגם שם עדיין לא מגובשת החלטה שהרי גם שם הם בליגת העל, אבל לא מתעסקים בזוטות. חשיבה בוגרת.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה