ההורים: יש מאבק כוחני. העירייה: מנהלים מאבק על גב הילדים



תשעה ימים לשביתה בבית הספר לאמנויות והפיתרון לא נראה באופק. כל צד מאשים את השני ובאמצע משחקים עם הרבה אגו. מי ינצח במאבק? הילדים אוטו בחופש

 מאבק ההורים מבית הספר לאמנויות, הכניס את כל הנוגעים בדבר לסחרור וכל צד מחכה שהצד השני ירד מהעץ, כדי להחזיר את התלמידים למסגרת הלימודית עוד לפני סוף השבוע.

אחרי תשעה ימים נראה שהצדדים יפגשו בחופש הגדול והילדים מבחינתם יצאו כבר לחופש הגדול.לטענת יו״ר ועד ההורים, ליאור בלכנר, אחד מכל חמישה תלמידים יהיה נטול הגנת ממ"ד מפני רקטות פלסטיניות. ״אם תכנית שמעוני להוסיף 102 תלמידים חדשים לבית הספר לאמנויות המיושן באשקלון תתגשם. מחר, היום התשיעי למאבק, וועד ההורים יחריף את השביתה״ יו"ר הוועד, "לא ניתן לראש העיריה איתמר שמעוני לסכן את ילדנו בשל גחמות כוחניות".
תגובת העירייה למכתב שמצורף כאן ויצא מועד ההורים של בית הספר: ההורים מלינים נגד העירייה על ההחלטה לפצל כיתות, על אף שהכתובת למחאה במקרה זה היא משרד החינוך בלבד, שכן זוהי הנחייה חד-משמעית שיצאה מטעמו. באשר לטענה על מחסור במבנים, ניתן מענה פיזי כבר השנה לגידול שחל במספר התלמידים עם הצבתם של שני מבנים יבילים נוספים, במקביל ישופצו ויותאמו חדרי השירותים, חדרי ספח, ויושלם מיגון בית הספר. כמו-כן, נקדם את התוכניות שכבר הוחלט עליהן לבניית בית ספר חדש לאומנויות. אם יש כאן מקום לדיון עקרוני על עתידו של בית הספר, הוא לא צריך להתנהל בהשבתות ואיומים, ובוודאי שלא על גבם של התלמידים.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה