הבקרה התקציבית עלולה לא לאשר את הפועל אשקלון



למרות הכספים מעיריית אשקלון בסך של כ -4.5 מיליון שקלים, בהתאחדות נוטים שלא לקבל את ערבויות העירייה

סכום המינימום שהפועל אשקלון מחוייבת אליו מבחינה תקציבית, אמו להיות 9 מיליון שקלים. על פי החישובים אין לקבוצה האפשרות להביא את הערבויות הנדרשות לקבוצה מכיוון שההתאחדות והבקרה התקציבית מסרבות בשלב הזה לקבל ערבויות מעיריית אשקלון.
ההערכות הן שתקציב הקבוצה יהיה מורכב מההכנסות הבאות:

1. הטוטו יעביר סכם של 2.2 מיליון שקלים.
2. שידורי הטלויזיה יכניסו 4.4 ציליון שקלים.
3. מכירת כרטיסים צפויה בסכום של כ - 1 מיליון שקלים.
4. ספונסרים אמורים להכניס עוד כ - 1 מיליון שקלים.
5. מענק עליה מהעירייה על פי ההסכם מהעונה שעברה 850 אלף שקלים.
6. עיריית אשקלון תכניס כ - 4.5 מיליון שקלים.
הכל נראה ורוד, אולם בבקרה התקציבית לא מוכנים לקבל מהעירייה ערבויות לכסף שהיא אמורה להעביר לקבוצה. גורם בכיר בהתאחדות אומר "אנחנו לא נקבל ערבויות של העירייה אלא צ'ק על שני מיליון שקלים והשאר במזומן, אחרת לא יאושרו בבקרה התקציבית".
הפועל אשקלון עלולה בעקבות כך, לא לעלות עם הקבוצה הבוגרת למשחק הראשון בגביע הטוטו, מול הפועל באר שבע. המשחק יתקיים ב- 30 לאוגוסט בראשון לציון, כשעלות השכירות למשחק אחד היא כ - 25 אלף שקלים.
באשקלון יש שמקווים שהמגרש יהיה מוכן למשחק הליגה הראשון, אולם גורמים בעירייה אומרים שהמגרש לא יהיה מוכן לפני המשחק מול "מועדון ספורט אשדוד" במחזור השלישי וגם זה בספק.
בינתיים התמרמרות של אוהדי הקבוצה על  פעילות איטית של ההכנות של האיצטדיון לקראת פתיחת הליגה. בין הייתר טוענים האוהדים שהקבוצה עדיין לא החלה לשווק את המינויים לאוהדים, שעלותם היא 500 שקלים שישווקו דרך משרד כרטיסים "לאן" ועדיין לא ברורה איך קבוצה שזקוקה לכסף מפרנסת משרד כרטיסים שיגבה מן הסתם גם עמלה של 10% מהאוהדים. נציין גם שקבוצות הכדורגל, הפועל קריית שמונה והפועל רעננה משווקים מינויים בסכום של 400 שקלים ואילו מועדון ספורט אשדוד מוכר מנוי בסכום של 500 שקלים, אולם נותן במתנה חולצה רשמית של המועדון. "הכל נראה לנו כמו שכונה אחת גדולה ועדיין לא קלטו כאן שאנחנו בליגת העל, זה כבר מתחיל לייאש אותנו ואנחנו חייבים לפעול מהר לפני שתגיע התרסקות. אם לא יהיה לנו מגרש בייתי באשקלון בזמן, אנחנו לא נרכוש מינויים למשחקי הקבוצה".
הקבוצה עצמה שוהה במחנה אימונים בסלובקיה עד יום שלישי הבא.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה