אין מנויים, אין זרים, אין הסעות. יש קבוצה?



הפועל אשקלון אמורה לחזור הלילה לארץ לאחרי שבוע של מחנה אימונים בחו"ל. מה חדש? כלום ושום דבר. אוהדי הקבוצה בלחץ. מכירת כרטיסים מוקדמת (רק 200) אצל רוז'ה בעלות של 30 שקלים

 האם הפועל אשקלון שתחזור הלילה ממחנה האימונים בחו"ל, תהיה שונה מזו שיצאה מכאן? לא צריך להגזים. גם הרכבת של השחקנים הזרים  שעל פי שמותיהם יכולים לככב בקבוצת הגדולות בישראל, היו לא משהו להתפאר בו ומלבד השוער הרוסי, כולם חזרו למחוזותיהם בשלום, לאשקלון הם לא יגיעו.
נכון, גם 40 אלף דולר עלות המחנה, כבר יכולה להרשם בספר התקציב. כן, כולם נוסעים לחו"ל למחנות איתונים וגם אשקלון צריכה לעבור את זה, אבל מה עם כל אלה שלא חתמו ויצאו עם הקבוצה? נקווה שרובם חתמו.

היום ביקרו במגרש מנכ"ל העירייה, חיים סופר וסגן ראש העיר, תומר גלאם, לראות מה התקדם. גם הם לא ראו משהו מלבב וכשעובדים בסך הכל שלושה אנשים על כל האיצטדיון זה מעורר דאגה רצינית. 
עדיין לא ידוע מי החליט להקפיא את מכירת המינויים לאוהדים, אולם 200 כרטיסים למשחק הקרוב במסגרת גביע הטוטו, ימכרו בבית הקפה של רוז'ה במחיר של 30 שקלים. כל שאר הכרטיסים ימכרו בסכום של 50 שקלים. הקודמים זוכים. אגב, הקבוצה לא תעמיד השנה הסעות לאוהדים. במוצאי שבת בשעה 9 בערב יערך המשחק הראשון מול האלופה הפועל באר שבע שככל הנראה תשחק עם שחקני הנוער שלה. גם הפועל אשקלון לאעוברת בבקרה התקציבית כמו שפרסמנו לפני שבוע בגלל חוסר בערבויות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה