כך יסבסדו ההורים לילדים קטנים את עיריית אשקלון



עליה במחירי ההזנה בגני הילדים: הורים לילדים בגני העירוניים קיבלו היום הודעה על הפסקת ההשתתפות הרשות בסבסוד תשלומי ההזנה, ההערכה, תוספת של מאות שקלים לכל ילד. מעיריית אשקלון לא נמסרה תגובה

 העירייה בראשות ראש העיר, איתמר שמעוני חרטה על דגלה את נושא החינוך בכלל ונושא ההזנה בפרט ככל הנראה  המצוקה התקציבית שנקלעה אליה עיריית אשקלון גרמה להפסקת הסבסוד העירוני.

ההודעה שנשלחה לחלק מההורים על ידי הגננות 
"הורים שלום, על פי החלטת הרשות, לא יהיה סבסוד השנה עבור ההזנה, לכן מי שכבר העביר לי את הכסף, עליו להעביר לי עוד 250 שקלים עבור ההזנה. מי שעדיין לא שילם, עליו להעביר 703 שקלים. בנוסף לכך יש לשלם 339 שקלים עבור סל תרבות, או בהיכל הספורט או דרך האינטרנט, או אליי ואעביר לסל התרבות במרוכז"
התגובות ברשת הפייסבוק לא איחרו לבוא ורובם ככולם כועסות 
שרית בנזינו
"אימהות יקרות! עד היום ישבנו בשקט ולא עשינו עם הקבוצה כלום.
הגיע היום שבו נוכיח את כוחנו כאימהות , כנשים, כתושבות העיר!
האם שמתן לב לעליית המחירים הדרסטית שחלה בשנים האחרונות במחירי הצהרונים?
שנת 2013 (תחילת הקדנציה של שמעוני) - פורסם בכל מקום 50% הנחה על הסעות, הזנה צהרונים - המחיר: 250 ש"ח - מדהים! כולם מבסוטים ובצדק!
שנת 2014 - מחיר: 325 ש"ח - עלייה קטנה, לא נורא, נספוג - סבבה!
שנת 2015 - מחיר: 550 ש"ח!!! מנסים למחות, מעלות פוסטים, נפגשות עם ראש העיר, אבל רגע מה... מותקפות?! כן מותקפות על ידי אימהות! שאנחנו מפונקות, ורק רוצות הנחות, ותראו מה הוא עושה בעיר, וצריך לממן גם הופעות וכו' (אוקיייייייייי שתקנו...)
שנת 2016 - מחיר: 625 ש"ח - והעיר דוממת! (תרתי משמע) אין הופעות בקיץ, אין פעילויות, אין הנחות עבור ילד שני בצהרון, אין סבסוד צהרונים ו... רגע יש עוד משהו זה לא הסוף...., אה כן אין גם סבסוד על הזנה
אז אימהות יקרות מזל טוב! זה עתה זכיתן לשלם עוד 250 ש"ח על הזנה בגנים."
טרם נמסרה תגובת העיייריה, שתפורסם בהמשך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה