מייק אטדגי "שובר כללים"



אושיית הפייסבוק ובלוגר כוכב, יביא מידי שבוע את סקירת העיתונים המקומיים של סופי השבוע. שווה לקרוא עד הסוף

סקירת מקומוני השבת בעיר אשקלון!!

שועל אחד הרגיש שהוא חייב לקחת חופש מתפקידו אחרת הוא כבר לא יוכל לתפקד ולכן הוא חייב להתנתק קצת מהתפקיד ולקחת חופש ולצאת מהיער. 
הגיע אותו שועל לאריה מלך היער וביקש ממנו חופש, אמר לו האריה כי תפקידו מחייב אותו להישאר ביער ולכן הוא לא יוכל לקחת חופש . 
השועל התעקש ואמר לאריה כי החופש הכרחי והוא מוכן לקחת חופשה ללא תשלום, העיקר לצאת לחופש . 
האריה הסביר לשועל כי אם הוא יצא לחופש יהיו חייבים לקחת מישהו במקומו ולא בטוח שהתקן שלו יישאר לשועל לכשיחזור . 
השועל הסכים ולקח את החופש . 
כעבור שלושה חודשים חזר השועל ליער והגיע לאריה לצורך ראיון חזרה לתפקידו . 
כשהגיע לראיון הסביר לו האריה כי התקן של השועל תפוס וכי לא יוכל לחזור ליער . 
השועל לא הסכים ואחרי דיבור קצר עם האריה, האריה הציע לו כתפקיד זמני להיות על תקן ארנב ביער וכשיתפנה תקן השועל יחזור להיות שועל . 
השועל הסכים והחל לתפקד כארנב. עבר כחודש בו השועל קופץ ובורח מחיות אחרות עד שנמאס לו מתפקידו כארנב והחליט 
לגשת לאריה ולבקש לעבור תפקיד. האריה הסביר לארנב כי עדיין לא נפתח התקן של השועל והוא צריך להמשיך לשמש כארנב . 
השועל התעצב מהבשורה המרה והתהלך לו בדיכאון ברחבי היער, כעבור זמן מה של הליכה ראה להפתעתו ארנב . 
השועל ניגש לארנב ושאל אותו: "תגיד ארנב מה אתה ?" 
ענה לו הארנב: "אני, אני שועל ". 
השועל אמר: "תגיד איך זה שאני שועל ונמצא על תקן ארנב ואתה ארנב ונמצא על תקן שועל ? 
ענה לו הארנב : "זה מה שקורה שיש חמור על תקן של אריה ". 
הסקירה תעסוק בנושאים החשובים הבאים:
1. שערורית המלגות באשקלון בסגנון סבתא בישלה דייסה... העירייה נתנה ל 222 אברכים ובנות סמינר... ל42 מורים לתואר שני המתגוררים באשקלון ולמי לא נשאר? את זה תגלו בסקירה!
2. דו"ח מבקר העירייה לשנת 2015 פורסם השבוע! רמת הדו"ח? דומה לדוח בדיקת רכב!! מבקר העירייה רו"ח אריאל גמליאל מספר לנו שהעירייה הפסידה כספי שכ"ל. הקורא מצפה לקרוא שמדובר בהפסדים של מיליונים!! בפועל מדובר בדירהמים בודדים !!!!
3. מנכ"ל עיריית אשקלון לשעבר חיים סופר "יורה לעצמו ברגל" גורם נזק אדיר לעירייה ומוכיח מעבר לכל ספק שהוא נכשל בתפקידו!!
4. כשאיכות ואיכות נפגשים! מהנדס עיריית אשקלון המעולה, דוד ירון ,שפרש מתפקידו החל לעבוד בחברת הבנייה "אפרידר" שבבעלותו איש העסקים האיכותי אלי אלעזרא!! הסיבה להתפטרותו של דוד ירון? חיכוכים בלתי פוסקים עם מנכ"ל העירייה חיים סופר!!
5. מרכז רוחני של הרב פינטו יוקם בשכונת ברנע... מעניין מאוד מדוע רק עכשיו? סך הכל המקום כבר יכל להיות גמור מזמן!!! 
6. החברה העירונית עולה לכותרות!! וועדת הביקורת החליטה לתת למבקר העירייה שני נושאים לבדיקה לשנת 2016 .. הגן הלאומי והחברה העירונית.. רו"ח גמליאל בעניין החברה העירונית אשמח לעזור ולספר לך מה קרה עם ה 193000 שקלים שהתאדו!!! 
7. המצב בבריכה העירונית העירונית גלי עד סוער!! הסיבה? על פניו החברה "אלוף הנגב" הזוכה במכרז לא עומדת בתנאי המכרז!!
8. ההערכות מדברות על כך שדמעוני יוותר על זכות הדימוע !! עורך דינו אשר אוחיון דוחה את השמועות!! השימוע אמור להתקיים עד סוף חודש אוקטובר.. מה שנשאר זה לחיות ולראות!!!
9. מה קורה שדמעוני מסתכסך עם איש שב"כ בכיר מאוד והסכסוך גורם לזלזול בנשיאה החמישי של מדינת ישראל? לקרוא ולא להאמין!!! 
10. סיעת אחדות בתכלית ורשימת הצעירים המונים יחד 5 מנדטים בעימות חזיתי עם דמעוני!! התוצאה? מיני מלחמת עולם!! הסיבה? דמעוני לקח "מנת יתר" של נרקסיזם!!
11. מחלקת הדוברות של עיריית אשקלון מובילה קו המזלזל באינטיליגנציה של התושבים!! התגובות המזלזות גורמות למחלקה ליפול בפח!!!
12. מה קורה שצ'ק ללא כיסוי חוזר מהסיבה שאין כיסוי מספיק ומקבל הצ'ק הוא האשם? לא יכול להיות? יכול ורעמסס!!! הונאת הענק של דמעוני בנושא הצהרונים נחשפת!!!!
13. עיריית אשקלון מבקשת לקבל את האחריות על הפארק הלאומי... דמעוני שכינס עם כניסתו לתפקיד את טובי המומחים בארץ לפני כשלוש שנים מספר שבתכנית :"מגדלי התאומים" .... "סכר אסואן" ...."גשר המגיע עד קפריסין" ושתכניות "תעלת הימים" הוגשו לוועדת ערים תכנון ובניה!!!
1. סקופ... תמונת שער של רס"מ חיים סעדה מאשקלון שקיבל השבוע אות הוקרה אות הוקרה לאחר שלפני חודש במבצע משולב באש צולבת קבר תחת ההריסות את המחבל שרצח את הרב מיכל מרק ז"ל.... כל הכבוד והתשבחות... עמודים 14 ו 15 דו"ח מבקר העירייה לשנת 2015 יוצא לאור הסגנון? זה נראה כמו דוח בדיקת רכב חדש מהסוכנות!! אפס תקלות!! אחד מהנושאים שנבדקו הוא נושא אבטחת המידע בעירייה.... המבקר טוען כי מידע רב שאמור להיות חסוי נמצא נגיש לגורמים רבים... מחשבים עם חומרים מסווגים חשופים וניתן להעתיק קבצים, האקרים יכולים לפרוץ למחשבי העירייה משום שאין הגנה גבוהה עליהם והעובדה כי מאז שפוטר שמוליק לזרוביץ' שהיה אחראי על הנושאים הללו אין מישהו שמונה במקומו רק מאשרת את בעיית אבטחת המידע בעירייה!!! תגובת מנכ"ל העירייה לשעבר חיים סופר :" גם בעבר לא היה מינוי עירוני לתפקיד מנהל האגף. עקב חוסר בתקציב, ובנוסף עקב העובדה כי לא קיים מנהל אגף, היות והנני בעל רקע בנושא מחשוב, לקחתי על עצמי להיות אחראי על נושא המחשוב בעירייה. בחודש מרץ 2016 צפויה העירייה לפרסם מכרז למינוי מנהל מערכות מידע"😂
שאלות וקביעת עובדות למנכ"ל העירייה חיים סופר!!
1. בחודש מרץ 2014 אתה מפטר את שמוליק לזרוביץ' מתפקידו!! 
2. רק בחודש מרץ 2016 פרסמתם מכרז למינוי מנכ"ל מערכות מידע!! 
3. לא נראה לך מוגזם ששנתיים לוקח לחבר "מכרז"? 
4. האם אתה לא חושב שהכשלים שאותם מצא המבקר הם אשר עזרו ללה"ב 433 לחשוף את אשר חשפו?
5. בעניין טענתך שיש לך רקע בנושא מחשוב.. היעלה על הדעת שאדם מסויים שיש לו בעיה רפואית מורכבת יילך לרופא שיש לו רק רקע "ברפואה"? 
6. טענתך שגם בעבר לא היה מינוי עירוני לתפקיד נכונה בהחלט.. מנגד מר לזרוביץ' היה בכלל עובד דרך החברה לאוטומציה... דבר נוסף והחשוב ביותר.. להצדיק כשלון ב "כשלון" של אחר זה מקובל או שזה גובל בטמטום?   
7. האם אתה מבין שאתה האשם הבלעדי במסקנות המבקר ? 
כותרת נוספת :"העירייה הפסידה כספי שכ"ל" מי שקורא הכותרת מבין שמדובר במאות אלפים או מיליונים!! בפועל מדובר על 10 תלמידים שלא דווח עליהם למשרד החינוך ובכך הפסידה הרשות המקומית את התקבול עבורם!!😂😂 במקרה הטוב הפסד של דירהמים בודדים!!! 
המבקר מגלה לנו ששני הנושאים שהוא מתכוון לבדוק השנה הם החברה העירונית והגן הלאומי!! בעניין הגן הלאומי אני לא מבין מה יש לבדוק משום שהגן בניהול ואחריות רשות הטבע והגנים! או שרוצים "להצדיק" הטענה שהפארק צריך לחזור לעירייה! בנושא החברה העירונית אשמח להעביר לך חומרים בנושא! ואל תשכח לבדוק מה קרה עם 193000 השקלים שהתאדו!!! בחודש נובמבר אמור להתפרסם דו"ח מבקר המדינה ואני בטוח שיהיה לך המון ללמוד כיצד מכינים דו"ח איכותי!!!! סתם שאלה קטנה... עניין המינויים הפוליטיים לא עניין אותך מר גמליאל? עמוד 16 כשאיכות ואיכות נפגשים... מהנדס עיריית אשקלון המעולה דוד ירון שהתפטר מתפקידו יתחיל לעבור בחברת הבנייה 'אפרידר' שבבעלות איש העסקים האיכותי אלי אלעזרא בהצלחה לשניהם!!! דרך אגב המהנדס דוד ירון התפטר עקב חיכוכים בלתי פוסקים עם מנכ"ל העירייה חיים סופר!!! כן קוראים יקרים זה עוד כשלון חרוץ של אדון סופר!!! עמודים 18 עד 20 סיקור סביר של ישיבת המועצה מיום ב' השבוע... סיקור לייט כולל הזרקת ארס של "הכתבת"!! נעדרו מהישיבה ? סיעת 'אחדות בתכלית' וסיעת 'הצעירים' בלטו בהעדרם!!! הסיבה? 'אחדות בתכלית' טוענים לאי קיום הסכמים קואליציוניים והטחות שניתנו בעבר... סיעת 'הצעירים' טוענים שקברניטי העירייה לא מקדמים פרוייקטים לטובת ציבור הצעירים וכן תחומים עליהם הם אמונים!! ואז "הכתבת" מסבירה לנו שלשתי הסיעות ' חשבון פוליטי פתוח ' עם נמרוד גלנטה ראש האגף לתרבות נוער וספורט!! ועכשיו "הכתבת" חייבת להזריק ארס אז היא מספרת לנו שגלנטה לא משתף פעולה... לא עונה לטלפונים במקרים מסויימים... ושחלק מחברי הקואליציה טוענים שגלנטה מזלזל בהם ומתנהג בצורה פוליטית ולא מקצועית!!! התוצאה? מינוי לדירקטור בחברה העירונית כולל נסיעתו לכנס בחו"ל לא עלו להצבעה משום שחברי הקואליציה הטילו וטו ואמרו לשמעוני כי אם העניין יעלה להצבעה הם יצביעו נגד!!! על פניו זה נראה כמו סידרת חינוך!!! המשך סיקור הישיבה מספר את זעם ההורים שהגיעו לישיבה בנושא הצהרונים... את הסרת ההצעה לסדר בנושא בית הסםר "מעיין שרה" ... את נושא מתנ"ס נווה הרצוג כולל את דבר הגשת התלונה במשטרה נגד יוסי דיין שניהל עד כה את המקום!! "הכתבת" דואגת לתת משקל ב "כתבה" למצגת שהעלה שמעוני!! אופי המצגת? "הצגה"!!! שקר גס של "הכתבת"... היא טוענת שרעייתו של יוסי דיין הוצאה מהישיבה... זה שקר גס ולא נכון!!! הסיבה לשקר הגס? שאריות של ארס !!!! עמוד 39 מאות השתתפו ביריד החוגים העירוני הראשון... כ 720 חוגים ופעילויות בתחום החינוך הבלתי פורמאלי... כל הכבוד והתשבחות לחברת המועצה, מיריי אלטיט, שטוענת שמאמצים רבים הושקעו בבניית החוגים שיעשירו את שעות הפנאי שלנו...!! מקומון עם שינוי קל מאוד של מגמה... סך הכל גובה הלהבות ברשתות החברתיות עולה ועולה ויחד איתו באופן יחסי כמות הארס של "הכתבת" יורדת!!! ציון עובר.
2. סטאר... עמודים 16 ו 17 הורים לילדים בגנים בשכונת עתיקות מרגישים מקופחים! לטענתם בעוד שהעירייה מתהדרת בפתיחת גני ילדים חדשים ומתקדמים בשכונות החדשות, גני הילדים בשכונה עדיין ממתינים לשיפוץ ולתחזוקה!! תגובת העירייה:" הגנים המדוברים נמצאים בסדר עדיפות גבוה ובהמשך להבטחת ראש העיר, עד ליום 31/12/2016 החצרות בשני הגנים ישופצו"!! 
1. כל הכבוד על ההבטחה והכוונה!
2. הדרך לגהנום רצופה בכוונות טובות!
4. עד היום אין ספור הבטחות הופרו ולכן אני פסימי בעניין!
5. ההורים דורשים שיפוץ של הגן לא רק של החצר!!!
6. אם שיפוץ החצר יהיה בסגנון ההבטחה ל 10000 מקומות עבודה אז מצב החצר יישאר כמות שהוא!!! 
עמוד 18 'הצביעו ברגליים' מדוע נעדרו חמישה חברי קואליציה מישיבת המועצה השבוע? בזירה הפוליטית טוענים כי מדובר באקט מחאה נגד ראש העיר!! הכתבה עצמה מסבירה הכל חובה לקרוא!!! הסיבה למתח ולפיצוץ בין סיעת "אחדות בטלית" וסיעת "הצעירים" היא נסיון של שמעוני לנכס לעצמו את כל הפעילויות של הסיעות !!! נרקסיזם? בהחלט!!! גורם בעירייה טוען :" נותנים לחבר מועצה להשקיע את כל זמנו ומרצו בפרוייקט מסויים ואז ברגע האחרון בא מישהו אחר ולוקח את הפרוייקט כשבסוף הוא זה שיגזור את בסרט וייקח קרדיט על עבודה קשה. לא עוברים על דבר כזה לסדר היום"!!! מדובר על הקרע שהיה בין שמעוני לגלאם בפתיחת בית הכנסת בברנע!!! תגובת מחלקת הברברנות? " הנהלת העירייה מכבדת ומעריכה את כל חברי המועצה המקדישים מזמנם הפרטי על מנת לקחת חלק בישיבות המועצה ומבינה כי לעיתים נבצר מהם מלעשות זאת"😂😂 שימו לב שהפעם "התוכי המדבר" נזהר כמו מאש מהסיעות שנעדרו !!! אופי "התוכי המדבר" לתקוף כל מה שזז !!! הפעם לא!!!! "חכם התוכי הזה"😂😂 בשבוע הבא צוות אשקלון 10 פלוס ידהים את כולם בסיבות לסכסוך בין תומר גלאם לשמעוני!!!!! רוצים רמז ? לה"ב 433!!! עמוד 22 אמהות מאשקלון הגיעו לישיבת המועצה השבוע בכדי למחות על עליית מחירי ההזנה אולם דווקא כאשר חברת המועצה ד"ר ריקי שי העלתה את הנושא ראש העיר עזב את הישיבה!!! קוראים יקרים זה הזמן לחשוף את אחת ההונאות הגדולות של שמעוני בעניין הצהרונים... נתחיל מתגובת "התוכי המדבר" אשקלון עדיין מחזיקה בתואר הרשות הזולה ביותר בעלויות הצהרונים לתושב... אנו מבינים לליבן של האימהות שהטריחו עצמן לישיבת המועצה אך באותה נשימה אנו מבקשים להזכיר כי עד כניסתו של ראש העיר איתמר שמעוני לתפקיד מחירי הצהרונים באשקלון האמירו עד 1300 שקלים לחודש... " 
1. שמעוני הבטיח לפני הבחירות צהרונים בחינם!!! לא זול ולא נעליים!!! חינם חינם חינם!!! חינם זה חינם!!! זול זה בתשלום!!!! 
2. להסביר פעם אחר פעם שהשלטון הקיים טוב מהקודם זה ממש לא לעניין במיוחד בתקופה רגישה זו שכתב אישום חמור בדרך!!
3. להצדיק כשלון ב "כשלון" של אחר זה גובל בטמטום!!! 
עמודים 34 עד 38 כתבה עליי... 'אין הנחתום מעיד על עיסתו' לכן לא אגע בכתבה למעט בתגובת העירייה שאומרת :" לא מפתיע לגלות שבריצת האמוק של עיתונכם אחר כתבות מגמתיות נגד העירייה, הבאתם הפעם על תקן יועץ תקשורת קבלן לעבודות חשמל" 😂😂😂 אחת השאלות בכתבה:
" שוחחת באופן אישי עם ראש העיר והתרשמת מאישיותו ופעילותו?"
כן יצא לי לשוחח עם שמעוני בשנה האחרונה נפגשנו בארוע מסויים. השיחה הייתה מאוד חיובית סך הכל אנחנו מכירים מעל עשרים שנה. באותה שיחה, שמעוני אמר שהוא היה שמח שאהיה לצידו אולם לצערי דרכו לא דרכי והתנהלותו לא התנהלותי. אישיותו של שמעוני כובשת, הוא אדם עם כריזמה מדהימה ואיש שיחה מרתק. פעילותו בשלוש השנים הייתה בחלקה חיובית וטובה ואפילו טובה מאוד לצערי בחלק אחר של התנהלותו ופעילותו הכשלון היה גדול דבר אשר דרש התערבות לה"ב 433. כיום לצערי העניין עבר לפרקליטות שמתכוונת להגיד כתב אישום חמור. כידוע לפעמים צדק הוא רק כוכב ולכן אני מאחל לשמעוני שהצדק ייצא לאור".
אז תגידו לי מחלקת "תוכי מדבר" על דברי שבח לשמעוני זו התגובה שלכם? עכשיו אסביר לכם מה זה "מוות וחיים ביד הלשון"!! אתם אומרים :" הפעם הבאתם על תקן יועץ תקשורת קבלן לעבודות חשמל"... אני מחזיר אתכם לתחילת הסקירה ושואל האם לא יותר גרוע שיש חמור על תקן אריה?? עכשיו השאלה החשובה ביותר!! אם יו"ר הקואליציה, מישל בוסקילה יבקר אתכם תגיבו לו בתור 'מישל הספר' או תקראו לסגן ראש העיר תומר גלאם 'קורא המונים' ? 
מקומון מצויין שממשיך במגמה אובייקטיבית ולכן הציון טוב מאוד.
4. קול העיר אשקלון... בשער הרב הראשי לאשקלון הרב יעקב אביטן... הכותרת " זה הזמן לסלוח " הרב יעקב אביטן מצליח לסחוף אחריו מידי שנה יותר ויותר אנשים... רגע לפני יום הכיפורים הם באים לזעוק "חטאנו לפניך, רחם עלינו...." עמודים 12 ו 13 קומוניקט בנושא פתיחת שנת הלימודים....שהפך למעיין "כתבה"... עמוד 15 קומוניקט.. מאות נשים באירוע קיץ חגיגי...בתמונה הגברת תמר יוספי יועצת ראש העיר למעמד האשה שהתגובות שלה מזכירות את תגובות מחלקת הדוברות של עיריית אשקלון!!! הסגנון? "תוכי מדבר"!!! עמודים 22 עד 34 מאות נערים ונערות צעירים ומבוגרים מעל קצוות העיר ומחוצה לה מגיעים מידי לילה לבית הכנסת 'היכל השבת' לאמירת סליחות... דרכו היחודית של הרב אביטן יחד עם אביו כבוד הרב יצחק אביטן סוחפים מאות להיכל השבת כל ערב... אחד המתפללים אומר " מחמם את הלב לראות כיצד הרב אביטן מצליח בדרכו שלו לסחוף לבית הכנסת 'היכל השבת' מאות מתפללים... " את אמירת הסליחות מדלב הרב עם משלים חכמים שיש בהם הרבה מוסר השכל... עמוד 30 קומוניקט... 42 מלגות סיוע יחולקו למורים לתואר שני באשקלון...... עמוד 32 המקווה הכי יפה בארץ נמצא באשקלון... בתחרות מקוואות ביוזמת המשרד לשרותי דת זכה מקווה ברנע במקום הראשון בארץ!! כל הכבוד לשמי פרוור יו"ר המועצה הדתית ולבלניות צביה עיני וגאולה כהן ולאחראי המקוואות שמעון סבח ולכל עובדי המועצה הדתית המעולים!!!! עמוד 44 מתכון לכרובית מטוגנת... הנה עוד מקומון שמטגן לתושבים את המוח!!! הכתבה המעולה על כבוד הרב יעקב אביטן נותנת למקומון ציון עובר.
5. ידיעות אשקלון.... בשער "מדרחוב ללא מוצא"!! שלוש שנים חלפו מאז ההכרזה על השקעה עירונית של מאות מיליונים בשיפוץ מדרחוב מגדל.. בינתיים הקבלן הראשי החשוד כי שיחד את ראש העירייה הותיר תשתיות במצב קטסטרופלי... התכניות הגרנדיוזיות התאדו ואיתן נעלמו מרבית הלקוחות... הסוחרים המיואשים חוששים שהפעם כבר לא יצליחו להתאושש.... !!!! קוראים יקרים אתם מבינים איך העיר אשקלון מתנהלת?? ועוד מתכננים להפוך את הפארק הלאומי לסנטרל פארק בניו יורק !!!! עמודים 24 עד 26 כתבה מדהימה על שקיעתו של המדרחוב במגדל... תכניות לשדרוג המדרחוב במגדל היו למכביר... רכבת תיירותית לאורך רחוב הרצל... שיפוץ חזיתות החנויות... הקמת גן בוטני וחידוש אתרים היסטוריים😂😂 שלוש שנים אחרי ההבטחות התאדו.. המבקרים נעלמו... התשתיות לקויות והאירועים התרבותיים הועתקו למקום אחר... תביעות הדדיות מול הקבלנים ומעורבותו של הקבלן הראשי גבי מגנזי בפרשת השוחד של שמעוני לא מעודדות את הסוחרים שנמצאים במלחמת הישרדות כלכלית!!!! תגובת העירייה לדברים? לא התקבלה תגובה!!!! זה מה שקורה שעיתון נמצא "בריצת אמוק" לחשיפת מחדלים חמורים כולל חשיפת העירייה בהבטחות ללא כיסוי!!! עמוד 28 דו"ח מבקר העירייה לשנת 2015... כתבה מעולה על הביקורת שנעשתה!!! עמוד 32 משבר הקרדיט!! חברי "סיעת אחדות בתכלית" נעדרו במופגן מישיבת המועצה... גם חברי סיעת "צעירי אשקלון" נעדרו במופגן ומתואם!!! הסיבה ? הסיעות מאוכזבות מהתנהלותו של שמעוני !!! ובהבטחות שמופרות פעם אחר פעם!! בשבוע שעבר פרסם העיתון תמונה של חברי הסיעות המדוברות אוכלים יחד ארוחת צהריים... התמונה "אכלה" לדמעוני את הכבד ויחד עם העדרותם ביום ב' השבוע מישיבת המועצה היה נראה שהפיצוץ בדרך... דמעוני שמאוד רוצה לפטר את תומר לא יכול לעשות זאת!! הסיבה? כתב האישום שבדרך יחייב אותו להתפטר וככל הנראה דמעוני צפוי להציע את ממלא מקומו היועץ לבטחון לאומי אפי מור לתפקיד שיזדקק לרוב במועצה. לכן מעדיף שמעוני להימנע כעת ממשבר!!!! מהעירייה לא התקבלה תגובה😂😂 זבוב על הקיר מספר שגם נחמה שריקי נתנה הוראה לשלול מתומר זכות חתימה על המחאות כצעד ענישה!!! עמוד 34 מחאת סוחרי השוק... הם טוענים "אנשים ייזרקו לרחוב" סוחרי השוק העירוני הפגינו מול בניין העירייה וקראו לשמעוני להידבר עמם!! רק לאחר דקות ארוכות ירד אל המפגינים "בוב הכבאי" אפי מור שהבטיח להיוועד עמם בקרוב ולהקשיב לבעיותיהם😂😂 אפי במקום להבטיח לא עדיף לקנות מהם אבטיח?? עמוד 36 כל חברי המועצה הצביעו בעד הקמת מרכז רוחני לעמותה של הרב פינטו... כל הכבוד ובהצלחה השאלה למה רק עכשיו? הרי דמעוני הבטיח להם כבר לפני הבחירות... היום כבר היה אפשר להתפלל במקום!!! על פניו נראה שרק ההתקרבות לבורא יכולה להציל את המצב!!! עמוד 42 סיקור מדוייק של ישיבת המועצה!!! עמוד 50 סדרת חינוך... משרד הפנים פסל את המכרז שהוציאה העירייה לתפקיד ראש מינהל החינוך והורה על פרסום מכרז חדש!! ההחלטה התקבלה בעקבות פנייה של איש האופוזיציה שלמה כהן שטען כי יש במכרז חריגה מהנהלים בעיקר בכל הנוגע לשנות הניסיון הנדרשות!!!! עיתון מעולה עם ציון מעולה.
6. כאן דרום... בשער.. בלאגן בבריכה העירונית...עמודים 22 עד 24 כתבה על עמותת "אלוף הנגב" שזכתה במכרז העירייה לספק שיעורי שחייה בבריכה העירונית.... בפועל יש שם בלאגן!!
מחדל חמור בבריכה העירונית ! שימו לב בידי מי מופקרים ילדי אשקלון המבקשים לשחות בחוגי שחייה בבריכה.
עמותת "אלוף הנגב" שזכתה בעבר במכרז לספק שיעורי שחייה בבריכה העירונית, גובה תשלומים מעבר למותר בתנאי המכרז.
מנכ"לית העמותה סווטלנה גולדפיין: "יש לנו אישור מהחברה העירונית לעשות את זה".
בנוסף, הורים רבים מתלוננים על ההדרכה, על ביטולי אימונים, על אי מתן החזרים עם הפסקת החוג ועל זלזול וחוסר מענה מצד הנהלת העמותה.  
להלן חלק מדברי ההורים: "שיעורים מתבטלים והמדריכה צעקנית". "מראש הבאנו להם צ'קים והם לא מחזירים לנו, אז נשארנו עד סוף שנה". "הם שחו כמו סרדינים, היה איום ונורא, הילדים לא יכולים לשחות ככה". "זאת היתה שנה ראשונה ואחרונה שלי באלוף הנגב".
מנכ"לית העמותה סווטלנה גולדפיין: "ברגע שיש השלמות לא מחזירים כסף. זה שאדם בוחר סדר עדיפויות שונה, זאת לא אמורה להיות בעיה שלנו. אנחנו כמאמנים עבדנו ואף אחד לא עובד בחינם".
וגולת הכותרת, שימו לב ! צ'ק של עמותת אלוף הנגב הועבר לבנה של מנכ"לית העמותה ונמסר על ידו כערבות על התחייבויותיו האישיות במסגרת עסקת זהב מאפריקה !!! הצ'ק, כמובן, לא כובד בטענה של "אין כיסוי מספיק".
ציטוט מכתב התביעה שהוגש נגד המנכ"לית ויו"ר העמותה בעניין זה: "בהתנהגותם, במעשיהם ובמחדליהם פעלו הנתבעים בחוסר תום לב ושלא כדין ולבטח שלא בהתאם לדרך המקובלת. הנתבעים הפרו באופן גס ובוטה את האמון שנתנו בהם התובעת ובעלה".
לידיעתכם קוראים יקרים.. עמותה הינה מוסד ללא מטרות רווח ועליה לפעול אך ורק בהתאם למטרותיה המוצהרות. מה הקשר בין רכישת זהב מאפריקה להדרכת שחייה בבריכה העירונית באשקלון? מבולבלים? לא רק אתם.
תגובת עיריית אשקלון: טענות ההורים אינן מוכרות לנו. מוטב כי יפנו ישירות לאגף תרבות, נוער וספורט, שם ייבחנו טענותיהם בצורה הראויה והמקצועית".
ככל הנראה אין לעירייה מנוס אלא לחשב מסלול מחדש בנוגע לחוגי השחייה בבריכה העירונית וכמה שיותר מהר !! עמוד 26 בתוך חודשיים שימוע לראש העיר... השימוע של שמעוני אמור להתקיים עד סוף אוקטובר!! עו"ד אשר אוחיון דוחה את השמועות שלפיהן שמעוני עשוי לוותר על זכותו לשימוע ואומר :" אנחנו ממש לא מתכוונים לוותר על זכות השימוע ..." אם אני לא טועה ואני לא טועה... עו"ד אשר אוחיון גם התחייב לערער למחוזי בהחלטה להמשיך ההגבלות של שמעוני!!!! עמוד 30 פרסום דו"ח מבקר העירייה... כתבה טובה מאוד!!עמוד 40 שמעוני נגד רוטורי... שמעוני ביקש לשנות את שמה של כיכר רוטורי כשברקע סכסוך פוליטי עם הארגון... מזה זמן רב שאיש השב"כ הבכיר ויקטור בן עמי תוקף את שמעוני. לא פעם מתח בן עמי ביקורת על שמעוני, ואילו שמעוני בתגובה עצר תקציבים לשיתופי פעולה של הארגון עם העירייה!! הפעם החליט שמעוני להגיש בקשה לשנות את שמה של כיכר רוטורי .... השם החדש שנבקש הוא כיכר 'יצחק נבון' נשיאה החמישי של מדינת ישראל!!! ואני שואל את שמעוני וחברי הוועדה .... האם זה מכובד לקרוא כיכר על שמו של נשיא נערץ כזה?? בושה וחרפת עולם!!! בא לברך יצא מקלל!!!! עיתון מעולה עם ציון מעולה.
קוראים יקרים... מחלקת הברברנות של עיריית אשקלון נוהגת לכתוב בחלק מהתגובות "קברניטי העירייה" ואני שואל כיצד ספינה "מפוארת" עם כל כך הרבה "קברניטים" טבעה למצולות? סכסוכים מרים בין סיעות 'אחדות בתכלית' וסיעת 'צעירי אשקלון' שנמצאות בקאוליציה לבין "הפקיד הקטן" מזעזעות את הקואליציה ובטח את שמעוני!! היתרון של אותן סיעות שידיו של שמעוני כבולות והוא לא יכול ואף לא מסוגל לפתוח חזית נוספת נגדם!!! מתברר שמכתב "באש ובמים" שאולץ תומר לכתוב בהמלצתו של "היועץ לבטחון לאומי" אפי מור חוזר כבומרנג לעבר השניים!!! רוצים להבין הכל כולל הכל אתם חייבים לקרוא המשל בתחילת הסקירה!! 
קריאה מהנה ושבת שלום.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה