מתחיל רגע האמת



המשחק מחר של הפועל אשקלון בירושלים מול בית"ר, במחזור הרביעי של ליגת העל, לא יביא את בשורת הפועל באר שבע במילנו

 עד עכשיו שיחקה הפועל אשקלון נגד קבוצות התחתית, פרט למ.ס אשדוד שהיא קבוצה יותר חזקה מהפועל חיפה והפועל כפר סבא. הפסד של שתי נקודות מול אשדוד אפילו לא הדליק נורה אדומה אצל אף אחד באשקלון, הרי אשדוד היא קבוצה של שחקני בית בעיקר (באשקלון מבזבזים מיליונים על שחקנים מחוץ לעיר) והיא ברמה טובה יותר מאשקלון. היא קבוצה טובה יותר ממנה בכל הפרמטרים והכי חשוב היא בידיים פרטיות ולא בידי עסקנים באופוריה שכנראה הניצחון על הפועל חיפה (שכחו בכלל שיש להם יותר מזל משכל במשחק כזה) שיבש את המחשבות.
לא כולם בהפועל אשקלון הם "שופוני" בלשון העם ויש כאלה אפילו שעובדים בשקט, איתם אין לי בעיה, יש לי בעיה עם אנשים שמשקרים כדי לרצות את האוהדים ומפיצים דיסאינפורמציה בצורה שמעליבה את האינטיליגנציה.

בואי נשים את הדברים על השולחן, יש שם הרבה פוליטיקה שמבוססת על רצונו של ראש העיר שעל פיו ישק דבר, בכל הנוגע לכדורגל ואל תאמינו כשהוא אומר שהוא לא מעורב במה שנעשה בהפועל אשקלון. אבל הימים ימים אופוריה ואירופה נשמעת בפיהם כאילו מחר הם משחקים נגד אינטר (תזכרו שבאר שבע גם בידיים פרטיות) ולשם לא מגיעים עם עסקנים של ההסתדרות.
מחר (שבת) תצא הפועל אשקלון לאיצטדיון טדי, אין לי אפילו טיפה של אהדה להפועל אשקלון במשחק הזה (אני אוהד בית"ר מוצהר ולא יצאתי מהארון בשביל זה), הסיכוי שאשקלון תנצח במשחק הזה נמצא בהימור של 1:1,000,000, השאלה לא אם הם יפסידו אלא בכמה. ראיתי את בית"ר השבוע מול מכבי תל אביב, שיוויון מוחלט ברמות ואשקלון אפילו לא מתקרבת בעשרה אחוזים לרמה שמוצגת שם. נכון, אשקלון תהיה בפלייאוף התחתון והיריבות שלה הן קבוצות כמו חיפה, כפר סבא, בני יהודה, רעננה, קריית שמונה  וכמו שהפועל תל אביב נראית היא צפויה גם לשחק על מקומה בליגה.
גם אוהדי הפועל אשקלון השרופים אינם אופטימיים באשר לסיכוי להוציא בטדי אפילו נקודה (חלום שחלמו בלילה), להם הייתי ממליץ ללכת אחרי המשחק "לסטקיית חצות" בשוק מחנה יהודה  לפחות תהיה לכם סיבה לחייך מהירושלמיות האונטנטית שיש באוכל שלהם.
יאללה בית"ר.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה