פחחחחחחחחחח



הטבלה לא משקרת, אשקלון במקום ה - 12 עם הפרש שערים טוב מאשר לאשדוד רק בשער אחד. אזגי עשוי לחזור? יש לאזגי גם משהו לספר לאוהדים

 לא משנה מה יגידו המחפשים את הטוב במשחק ההפסד אתמול לסכנין, השורה התחתונה היא הקובעת, במבחן התוצאה אשקלון איבדה 3 נקודות קריטיות.
אני לא מבין את הניהול של הקבוצה, שמתחיל מראש העיר ויורד עד אחרון העוסקים במלאכה. אתם בובות?.

המאמן מחליט שהרכב שלו צריך להיות בתוך מגרש האימונים, המאמן מחליט פתאום שהוא לא בא לאימון, המאמן מנהל משא ומתן עם מכבי שערים, המאמן אינו מרוכז בכדורגל. העוזר מאמן לא שילם את האגרה כדי להמשיך להיות מאמן עם חותמת ואתם שותקים? הפכתם לשטיחים?. אין לכם מה להגיד, חוץ מאשר לרדת על ארבע ולתחנן בפני המאמן שיישאר?. יש בעיה, שוק המאמנים בארץ לא יאפשר לכם לשלם גם לנעים (על פי הערכות מיליון שקלים לעונה עלות) וגם להביא מאמן חדש. לא מכיר את ההסכם עם נעים מה יקרה אם הוא מחליט לעזוב, אני מניח שגם שם הוא סגור לשביעות רצונו.
נכון, לשערים אין כסף כמו לאשקלון לכן הוא לא שם, אבל עצם העובדה שהוא חושב לעזוב הייתה מקלה עליכם. אבל אתם באמת שטיחים.
אדוני ראש העיר, נכון שאתה אוהב כדורגל בצורה סלקטיבית, יש עוד קבוצה באשקלון שאתה לא שם עליה, אבל גם אם אתה לא יכול לתת להפועל את מה שאתה רוצה באמת, שחרר את בעלי המשכורות הגבוהות ולו רק כדי לשחרר פקקים לדברים חשובים יותר.
אתה האדם שקובע מה יהיה בקבוצה. נכון, לא נח להרגיש עכשיו שנכשלת עם הקבוצה ועם המינוי של המאמן ואתה גם יודע מה דעתי עליו. למה העירייה לא מעבירה כסף לבקרה התקציבית, כסף לא התחייבויות? נכון, מישהו או מישהי יושבים על השיבר הראשי ומווסתים את הכסף לפי סדר העדיפות הנכון לטעמי, לכן הכדורגל עדיין לא עדיף על מערכות החינוך והשרותים הניתנים לתושבים.
להנהלת הקבוצה, שכנראה גם עושה הכל כדי שהקבוצה תצליח, אבל זה לא הולך, לזה קוראים כישלון, לא רק מקצועי גם ניהולי. ככה זה כשמתפשרים על פי רצונות של אחרים.
למה גלאבן (בדקתם לו משקל בזמן האחרון) אינו אותו שחקן שנתן את הטון בבני יהודה? למה אי אפשר להחתים את השחקנים שרציתם? למה אתם יושבים בניהול הקבוצה ולא מקבלים החלטות במצבים קשים כאלה?. 
איפה פרוספר אזגי כשצריך אותו? לפחות הוא היה עושה עם הכסף שלו מה שהיה רוצה, אבל אתם מתעסקים בכסף ציבורי, לא בכסף פרטי שלכם. 
לפני כשבועיים נפגש אזגי עם יו"ר הקבוצה, איתן קסנטיני והציע לו להעביר ערבויות בבקרה התקציבית, עבור שני השחקנים החדשים. קסנטיני חזר עם תשובה שגורם בכיר לא מסכים שהוא יעביר את הערבויות. אזגי: לדעתי האדם שהטיל וטו על הרצון שלי לעזור, היה ראש העיר, איתמר שמעוני, אחרת קשה לי להבין למה לא הסכימו. אפילו לא ביקשתי מהם ערבות אישית שלהם לכך".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה