ארגון האוהדים הודיע: מחרימים את המשחק באשקלון



הנימוק: מחירי הכרטיסים הגבוהים. "עלינו לא עושים קופה" נכתב בהודעת הארגון.

הנהלת הפועל אשקלון החליטה לעשות "קופה" על חשבון אוהדי הפועל באר שבע, ממחיר כרטיס של 50 שקלים החליטו באופן חד פעמי בהנהלת הפועל אשקלון לעלות את המחיר ל 80 שקלים ויותר גם ילדים / נשים / חיילים / סטודנטים  שזכו להנחה וכניסה חינם יצטרכו לשלם 40 שקלים.

בעקבות כך,ארגון אוהדי הפועל באר שבע, "האולטרה-סאות'", פירסם הערב הודעה ובה הודיעו לכלל האוהדים כי הם מחרימים את משחק החוץ מול הפועל אשקלון, שיתקיים ביום ראשון הקרוב בשעה 20:00.

לטענת הארגון, מחירי הכרטיסים למשחק גבוהים. "על הת*ת שלנו לא עושים קופה" נכתב בפתיחת ההודעה ובהמשך הוסיפו "אנחנו קוראים לכלל האוהדים לא לנסוע לאשקלון עד שמחיר הכרטיס יהיה ראוי למשחק באצטדיון שבקושי אושר למשחק בליגת על" וחתמו "נפגש בפראג"

צילום מסך 

הנהלת הפועל אשקלון פירסמה מוקדם יותר היום את מחירי הכרטיסים למשחק והם עומדים על 80 שקלים למבוגר ו40 שקלים לכרטיס מוזל (נוער/חייל/סטונדט). חשוב לציין כי המחירים האלה הם רק בקופות האצטדיון ביום המשחק. אדם בוגר שירצה להבטיח לעצמו כרטיס דרך האינטרנט ובכך לחסוך את ההמתנה ביום המשחק ייאלץ לשלם 93 שקלים, וזאת בעקבות העמלה של 'שפע הפקות'. נוסף על כך, מספר הכרטיסים המוזלים מוגבל, ואדם שירצה לחסוך את העמלות ולקנות בקופות ייתכן וימצא עצמו משלם כרטיס במחיר מלא במקום ההנחה לה הוא זכאי.  

מחאות של ארגוני אוהדים עבדו בעבר, וגרמו להנהלת הקבוצה המארחת להיכנע ללחץ ולהוריד את המחירים. ההערכה היא שהודעה כזו של הארגון תגרום לכמות גדולה של אוהדים של אלופת המדינה לא להגיע, למרות שמדובר במשחק הכי קרוב לבאר שבע שמוצע בליגה העונה.

קרדיט: אתר באר שבע נט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה