הפועל אשקלון לפני רגע אמת



העונש החמור אותו ספגה הקבוצה בוועדת המשמעת ביום רביעי, לא אמור להשפיע על היכולת הטובה מול רעננה. נעים, יצא בזול (3,000 ש"ח קנס) אבל לא בטוח שהוא לא יגיע שוב למשרדי ההתאחדות, אבל לפחות שישלם מכיסו

וועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, גרמה להפועל אשקלון, חור תקציבי עם קנס של 15,000 שקלים לקבוצה, בגלל שאיזה מופרע החליט לזרוק מצת על ראשו של הקון. הצליח לו ולאשקלון זה עלה בקנס. עכשיו נראה את ההנהלה מעלה את מחיר הכרטיס בעוד 10-20 שקלים כדי לכסות את הנזק של אוהדיה, אבל באמת מדובר באנשים שיגרמו נזק לקבוצה גם בעתיד ואז זה יהיה רדיוס, הקומץ שמרשה לעצמו לעשות מעשים כאלה, הוא תולדה של חלוקת כרטיסים חינם והם אפילו לא מכירים את הדרך לקופות. הם אחראים על ההגנה על תדמיתו של, יובל נעים והקללות כלפי העיתונאים, במקרה הזה אני. מי שמכיר אותי יודע היטב שלא דופק לאנשים נמוכים ברמה, שום חשבון ואמשיך לתקוף אותם בחריפות, בגלל הנזק שהם גורמים לקבוצה עד שיוקיעו אותם מהיציעים. הם מיעוט של פח אשפה שברובו ניזון מההנהלה המשתפנת של הקבוצה. הגיע זמן שרוב האוהדים שהם המרכיב השפוי של שוכני היציעים, יעשו מעשה להרחיק מהיציעים את המיץ של הזבל, כמו שאמר פעם שוקו נומדר. נפגש במגרש.

 טוב, בואו נסתכל מי בטוח בהרכב מחר מול הפועל תל אביב המקרטעת, חוץ מהשוער איינוגבה, שגם אם יקבל שלישיה ימשיך לעמוד בשער.

ריף מסיקה, בראש ובראשונה, רודי חדד, המגלה שיפור ניכר ביכולתו המקצועית, טל מכלוף, נראה מי יכול להוציא אותו בכלל ומתן חוזז. הייתי מוסיף את ברוך דגו, אבל הוא יכול למשוך מחצית אחת ובדרך כלל בשניה. כל השאר, כולל התגבורת החדשה, אז'ובל ויובנוביץ'. אם תראו אותם בהרכב כנראה שמישהו הבטיח להם לשחק בהרכב. עוד שחקן שאמור לשחק בעמדת המגן השמאלי הוא, אמיר בן שמעון, כך לפחות הובטח לו כשבא לאשקלון. אז הובטח. כל שאר ההרכב  על בסיס מקום פנוי. כאילו סטנדביי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה