פשוט פחדן



אתמול בבוקר היה אמור חבר מועצת העיר, יורם שפר, לעלות לשידור ברדיו דרום 101.5. הייתי באולפן כמראיין אורח. שפר השתפן כששמע שאני באולפן

 האם יורם שפר, יפרוש מחברותו במועצת העיר? לא בטוח בכלל, למרות שזה הדבר הכי נכון המצופה מאיש ציבור ישר דרך לעשות. אבל שפר של החודשים האחרונים, הוא אחרון האנשים הישרים בפוליטיקה, בעקבות גניבת מנדט לא שלו מסיעת "אחדות בתכלית" ונטישת הסיעה לאופוזיציה, זו הייתה התכנית המקורית. הכל היה מוכן להצגה במועצת העיר, בה אמור היה שפר, להודיע על יציאתו ואף הכין מכתב עם הסיבות שהביאו אותו לצאת לאופוזיציה ושם הוא כותב דברים שזקוקים לחקירת משטרה נגד ראשי העיר. אבל שפר, דג רקק בזירה הפוליטית, למרות שמייחס לעצמו דברים ברומו של עולם שמעולם לא היו לידו אפילו שפר,  החליט לפרוש מסיעתו של הרב ברדא ולהצטרף לקואליציה ומבחינתו ומבחינה ציבורית זו "גועליציה", התנהגות שאינה הולמת איש ציבור שחושב שהוא נקי כפיים ולעיתים אפילו היה ירא שמיים ועכשיו לא ירא מאף אחד, תמורת האתנן הפוליטי, אפשר למכור אפילו את היושר האישי, מה שמצביע שבפוליטיקה עדיין משחקים במגרש אינטרסים. חניה, מינהל ההנדסה, איכות הסביבה ולא לשכוח יש תואר "המשנה לראש העיר" וואלה? של איזה ראש עיר?.

טוב, אז לעניין הראיון ברדיו דרום, שפר שואל את עורך המשדר, מי מראיין וכשהוא שומע שאני באולפן, מקבל רגליים קרות ומסרב לעלות לשידור לענות על שאלות שככל שיהיו קשות, הוא אישר ציבור שאמור לתת דין וחשבון לבוחריו. שפר השתפן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה