להסיר תוצאות חיפוש שליליות על שמכם מגוגל? זה בהחלט אפשרי!



נתקלים בתוצאות חיפוש שליליות כאשר מחפשים את שמכם בגוגל? אז הנה כתבה שחשוב לכם מאוד לקרוא. אולי לא יהיו בה סודות אבל בהחלט מידע מועיל עבורכם. אנחנו ננסה להסביר את כל העניין כולו עד כמה שאפשר

 הסרה מוחלטת לא, דחיקת התוצאות למטה כן

בדרך כלל אנשים מצפים להגיע למצב שהכתבה השלילית שלהם תיעלם לחלוטין, כלומר תימחק מהרשת לגמרי. אבל במרבית המקרים, זה לא יכול לקרות פשוט, ולעולם לא יקרה.

הסיבה לכך שזה לעולם לא יקרה היא פשוט כי עולם האינטרנט לא עובד ככה. תחשבו לשנייה האם נוחי דנקנר לא היה רוצה להוריד את כל הכתבות השליליות שיש על השם שלו? בוודאי שכן. אבל זה לא קורה. הסיבה היא שאתרי חדשות שומרים בקנאות על העצמאיות שלהם בתכנים ולא מוכנים בשום פנים ואופן להסיר תכנים מהאתרים. זאת הסיבה, אבל מה עושים בכל זאת?

אז הנה הפיתרון, דחיקת התוצאות כלפי מטה

למעשה הרעיון הוא מאוד פשוט ומובן, אם לא ניתן לקחת את הכתבות השליליות ולהסיר אותן, בוא נעשה את הדבר השני שאפשר לעשות ונחביא אותן מעיני הצופים ברשת. הדרך שבה זה מתבצע זה דחיפה של הכתבות למטה ולהעלות במקומן את הדברים החיובים. הנה קצת הסבר על איך זה קורה:

דרך הפעולה:

על מנת שנוכל לדחוף למעלה את הדברים החדשים והחיוביים, צריך קודם כל ליצור את הדברים החדשים והחיוביים. לצורך כך אנחנו מתחילים לבנות חומרים חיוביים שהמטרה שלהם היא להחליף בבוא העת את הדברים השליליים. החומרים החיוביים יכולים להיות כל דבר למעשה. כתבות, בלוגים, פייסבוקים, סרטונים וכל דבר אחר.

אחרי שיש חומרים חיוביים

לאחר שכבר קיימים חומרים חיוביים ברשת האינטרנט עליכם או על העסק שלכם, הדבר הבא הוא להתחיל לקדם את החומרים החיוביים למעלה ותוך כדי זה כך, הדברים השליליים מתחילים לרדת למטה. הסיבה היא שהדברים החיוביים "עוקפים" את הדברים השליליים בדירוג של גוגל ואחד אחרי השני דוחפים את השלילי למטה.

אורך תהליך העבודה:

חשוב להבין, לא מדובר בתהליך קצר. למעשה מדובר בתהליך שיכול לקחת גם חצי שנה לפעמים, אבל הנקודה החשובה היא שבסוף התהליך הזה, מגיעים למצב שבו נשארים לעיני הגולשים, רק דברים חיוביים נטו. הדברים השליליים נמצאים מחוץ להישג יד של הצופים אשר מחפשים את שמכם ברשת.

לעוד פרטים ניתן להיכנס לאתר: http://www.removeit.co.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה