איך אפשר לסתום ליובל נעים את הפה?



אחרי ההפסד למכבי חיפה (2:0), תצא אשקלון למשחק חוץ מול האלופה הפועל באר שבע. אין ציפיות אין דאגות, רק שהמאמן הדגול יפסיק להתבכיין ויתחיל להגיד באמת שהוא נכשל

קשקשן גדול, חסר עמוד שדרה, לא מאשים את עצמו, השופטים נגדנו והדודה מדימונה הייתה חולה. כן, זהפחות או יותר מתמצת את דברי ההבל של "מאמן" הפועל אשקלון, אחרי משחק ההפסד מול מכבי חיפה (2:0). אבל לא רק מול חיפה הוא מדבר שטויות, אחרי כל משחק ואפילו הבעות של כאילו "אני לא אשם", על תוי פניו.

היום (שבת 18:15 איצטדיון טרנר), תתייצב הפועל אשקלון למשחק חוץ מול האלופה, הפועל באר שבע. משחק הרבה יותר קשה מאשר מכבי חיפה. אשקלון לא תשחק פתוח אלא תחזור למתכון הבונקר שמנציח אצלה מאמנה, זוכה פרס ישראל לקשקשת. משחק התקפי יביא עליה אסון מספרי במאזן הספיגות, משחיק זהיר לא יעשה רושם על באר שבע, משחק הגנתי סופו אולי בשניים שלושה שערים לזכות באר שבע. האלופה בדרך לאליפות נוספת ובטח לא תרצה שמכבי תל אביב או מכבי פתח תקווה יצמצמו פערים, אגב מכבי תפח תקווה, הקבוצה הכי לוהטת בליגה, תגיע בשבוע הבא לאשקלון, אני בטוח שיקום איזה גאון מאשקלון שיגיד "מי הם בכלל"?. נחכה לצרה הזו בשבוע הבא, בינתיים מה שאשקלון תנסה מול באר שבע, זה לא להיות שק חבטות לבאר שבע. באמת נעים, אל תקשקש אחרי המשחק, פעם אחת אני רוצה לשמוע ממך שאתה אשם ולא כר הדשא האיכותי בבאר שבע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה