האופוזיציה: אנחנו אפילו לא עדי תביעה



בהודעה שהוציאו הם אומרים שהתגובה של עורכי דינו של שמעוני, מעידה על יאוש. ביום שלישי הקרוב, אמור בית המשפט בתל אביב לדון בהגבלות על ראש העיר

ביום שלישי בשעה 15:00, יתקיים בבית המשפט המחוזי בתל אביב, דיון בבקשת הפרקליטות להמשיך את ההגבלות על ראש העיר, איתמר שמעוני. ביום שלישי ה - 28/02 יוקרא כתב האישום, כל אלה בפני השופט, מרדכי לוי. עד אז האופוזיציה מפרסת תגובה על האשמותיו של עורך הדין, ששי גז, פרקליטו של שמעוני, כאילו הם הגורמים שהביאו לכתב האישום. "אנחנו שוקלים לתבוע על הוצאת דיבה" אומרים באופוזיציה.

תגובת האופוזיציה לטענות עורכי דינו של שמעוני כאילו הוא נפל קורבן לאנשי אופוזיציה: "כתב האישום שהוגש נגד איתמר שמעוני הוא מהחמורים שהוגשו נגד ראש עירייה מכהן. הראיות בתיק נבחנו על ידי אנשי הפרקליטות, היועץ המשפטי של הממשלה ועוד שורה של שופטים שעסקו במקרה החמור הזה. הטענה השיקרית של עורכי דינו כאילו "הוא נפל קורבן בידי האופוזיציה" מעידה על יאוש, רישעות ואובדן דרך. וכי חברי האופוזיציה היו אחראים להטרדות המיניות, לתשלומי דמי השתיקה, לקבלת כספי השוחד, להטבות שנתן תמורת כספים אלה, ולכל מסכת המעללים שמיוחסים לו בכתב האישום? להיפך, המעשים המיוחסים לשמעוני נעשו ככל הנראה על אף ולמרות הביקורת של האופוזיציה על התנהלותו הקלוקלת והמושחתת, ביקורת שנעשתה בדרך לגיטימית, דמוקרטית והגונה. יש אומרים הגונה מדיי. עורכי דינו אמורים לדעת מהחומר שהונח לפניהם שמעולם לא הוגשה תלונה או ידיעה למשטרה על ידי מי מחברי האופוזיציה ואכן, איש מחברי האופוזיציה לא מופיע ברשימת עדי התביעה. אנחנו מציינים זאת כעובדה ולא בגדר של התנצלות. להיפך, אנו מכים חטא על כך שלא מצאנו לנכון להגיש תלונות במשטרה. לבסוף, איך עורכי דינו מסבירים את העובדה שעל פי עדותו של אלמוג בוקר הכתבה ששידר בערוץ 10, בנושא תשלום דמי השתיקה היא היתה הטריגר לחקירות המשטרה נגדו? אמנם, עורכי דינו לא מזכירים את חברי האופוזיציה בשמותיהם. אך ככל הנראה זה לא ימנע מאיתנו לבדוק את האפשרות להגיש תביעה על הוצאת דיבה והפצת שקרים חסרי בסיס, תביעה נגדם ונגד דוברות העירייה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה