המלצות לבחירה נכונה של טכנאי מק מקצועי



המחשבים של אפל, שכולם קוראים להם בחיבה "מק" (קיצור ל"מק פרו", "מקבוק פרו" ו"מקבוק אייר"), ידועים באיכות הגבוהה שלהם ובהיותם חדשניים ואפילו פורצי דרך. אבל גם המחשבים המשוכללים שמייצרת אפל עלולים להתקלקל – ובמקרים אלה מן הסתם נדרשים שירותיו של טכנאי מק מקצועי

 הן המקבוק פרו והן המקבוק אייר, שני המחשבים הניידים של אפל, והן המק פרו (Mac Pro), המחשב הנייח של החברה שהקים סטיב ג'ובס, אחד האנשים ששינו את חייהם של רבים רבים בכל רחבי העולם בזכות היכולת לברוא מוצרים חדשים ושונים מכל מה שהיה קודם להם, מתאפיינים במבנה ייחודי ובמורכבות גבוהה, ועל כן חשוב במיוחד למצוא איש מקצוע שמתמחה בתיקוני מק ולא עוד טכנאי מחשבים.

לפניכם 3 המלצות לבחירה נכונה של טכנאי מק מקצועי:

טכנאי מק שהצליח לתקן מחשב לחבר שלכם יצליח גם אצלכם

הדרך הטובה ביותר למצוא את טכנאי המק המתאים ביותר לתיקון המחשב שלכם היא דרך המלצות של חברים או מכרים.

חשוב כמובן לוודא שההמלצה באה מצד מי שאכן זכה בעצמו ליהנות משירות מקצועי מצד אותו אדם שהוא ממליץ עליו. בנוסף רצוי שהתיקון שהרשים את אותו חבר או מכר היה אכן תיקון מק ולא תיקון של מחשב אחר, שכן ישנם לא מעט אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בתיקוני מחשבים באופן כללי אולם הידע שלהם לגבי המק'ים השונים אינו מספיק כדי להבטיח את השירות הטוב ביותר ותיקון מושלם בכל מקרה.

ניתן לקבל המלצות עבור טכנאי מק מקצועי גם דרך הפייסבוק, אולם חשוב כמובן לבחון היטב כל המלצה ולהסתמך רק על אלה שמגיעות ממקורות שאתם סומכים עליהם.

איפה עובד הטכנאי?

המלצה נוספת היא לבחון את המקום שבו עובד אותו טכנאי מק שקיבלתם עליו המלצות.

אם מדובר במעבדת מחשבים שנראית מבולגנת יתר על המידה, או באופן כללי מקום שאתם מרגישים לא בנוח להשאיר בו את המחשב היקר שלכם מחשש שמא במקום שיתוקן ייגרם לו נזק רב יותר – כדאי להמשיך בחיפושים.

אם לעומת זאת המעבדה עושה רושם חיובי ורציני, הפקידו בה את המק שלכם בלב שלם.

מחיר תחרותי

חשוב להדגיש שהמק'ים השונים הינם מחשבים יקרי ערך עד מאוד ותיקון לא מקצועי עלול לגרום להם נזק בלתי הפיך שכרוך גם בעוגמת נפש בלתי מבוטלת, ולכן לא כדי לנסות לחסוך בעלות התיקון של המחשב – אבל אם מצאתם מספר טכנאים שמתמחים בתיקון ספציפי זה, ואתם סומכים עליהם, בהחלט כדאי לקחת בחשבון גם את המחיר כשבוחרים ביניהם.

באדיבות מוניטור מחשבים מעבדת תיקון מחשבים מקצועית

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה