ואלה כותרות הבכיינים הקבועים



"חבל שלא לקחנו אפילו נקודה" אמר בסיום המאמן שמוביל את הפועל אשקלון להתרסקות טוטלית. הוא? לא אשם

 אין ספק שכל המצב בהפועל אשקלון נמצא בשיא השפל, שיא ההשפלה ושיא הטמטום. לא יכול להיות שאחרי משחק לא טוב עם עדיפות ברורה של מכבי פתחי תקווה, נמשיך לשמוע את השטויות שמדקלם המאמן הקשקשן של הקבוצה.

אבל הוא באמת לא אשם, אל תחשבו לרגע שיש לו אשמה כל שהיא בהמצאותו כאן. אשפם מספר 1 הוא ללא ספק ראש העיר, איתמר שמעוני שהדבר האחרון שמעניין אותו בימים אלה הוא מצבה של הקבוצה. השני שצריך ליטול אשמה הם קבוצת המנהלים של הקבוצה, שהם חסרי משמעות מבחינה ניהולית, לגמרי חסרי משמעות ובטח אין להם יד ורגל במינויו של נעים כמאמן, כך שאין להם יכולת וכח לפטר אותו אפילו, או להגיד לו בעברית פשוטה, ירדנו ליגה, תן לצעירי אשקלון לשחק. הם יכולים להגיד, הוא לא דופק להם חשבון בעדינות אמרתי את זה. באמת, מה זה  משנה מי משחק כשמפסידים סדרתיים כמו הפועל אשקלון עולים למגרש. כל הרכש שנעשה באחריות המאמן ואז כמובן יצאו הכותרות המעליבות היום את האינטיליגנציה, "אשקלון קבוצת כדורגל ראוייה לליגת העל", זה בערך מה ששידר יובל נעים לכל מי שרצה לשמוע מה יש לו להגיד. חארטה אחת גדולה. אם היו ראויין לליגת העל אז בטח היה בונה קבוצה שראוייה, הוא בנה קבוצה לפי רצון סוכני השחקנים ושם הבעיה גדולה.

אין לי מושג מי הולך להיות ראש העיר הבא, אני מקווה שתוקם ועדת בדיקה לבדוק איך בוזבזו כ - 12 מיליון שקלים והדגש צריך להיות מי הרוויח מהעסקאות האלה.

משפט אחרון לאוהדים. ראיתי אתכם אמש מעודדים את הקבוצה נטו. מבין שיש כאב גדול על איך שנראית הקבוצה, ואמש היא נראתה רע מאוד ולמרות זאת לא הפסקתם לעודד. המצב מייאש ואפילו מדכא, אבל צריכים להגיד את האמת, אשקלון לא קבוצה שנבנתה לליגת העל וכולם עשו עליה סיבוב, רק חשבו שאין מצב שירדו ליגה. מצטער להיות "האיש הרע" אבל נועדתם לסבול כנראה. הפועל אשקלון לא ירדה ליגה אתמול, אלא לפני תחילת העונה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה