מסתמן, הרב יעקב אביטן הוא ראש העיר הבא של אשקלון



חבר המועצה מש״ס הולך וצובר לו כח ובשיחות עם מקורביו הם מבהירים, שהרב יהיה ראש העיר הבא לאור הצטרפותם של חברי מועצה, אותם הם מסרבים לחשוף בשלב הזה כדי למנוע לחצים. שלמה כה הזוכה להערכה רבה ישמש כמ״מ ראש העיר, מיריי אלטיט ותומר גלאם יהיו הסגנים

על פי שיחות עם חברי מועצה ולאחר שסיעתו של, איתן קסנטיני, הצטרפה בתמיכתה לרב אביטן ופורסמה לראשונה בראיון שהעניק, איתן קסנטיני, לאשקלונט אתמול, הם מהויים כרגע כח של 6 מנדטים כששיחות ממשיכות להתקיים גם עם, תומר גלאם ואיתו מנסים למצוא נוסחה מנצחת וגם עם שלמה כהן, ריקי שי וובני וקנין וחברי מועצה נוספים שמנהלים משא ומתן הן ישיר והן עקיף עם מקורבי הרב אביטן, כדי לצרפם לקונצנזוס המסתמן בתמיכתם ברב אביטן. על פי הפאזל הבא נראה ששלמה כהן, אם יצטרף יהיה ממלא מקום ראש העיר, תומר כלאם, סגן ראש העיר ומירי אלטיט, סגן ראש העיר. בין התנאים שהציבו המצטרפים ישנו תנאי אחד בולט, החלפתו של מנכ״ל העירייה, חיים סופר באופן מידי.

מה שמוביל למסע לחצים של סופר לבחור באפי מור, דבר שאסור לו לעסוק בו בגלל היותו עובד עירייה, השיחות עם תומר גלאם יהיו על בסיס מי יביא יותר קולות ואז יוחלט על ההליכה המשותפת שיש עליה כבר הסכמה. אם גלאם ינתח הוא יעמוד בראש הרשימה ואם אביטן יקבל יותר הוא יעמוד בראשה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה